Jakmile BMW uvedlo na trh modely M3 a M4 s velkými ledvinkami, byla jen otázka času, kdy se na obě auta vrhnou úpravci, aby nějak zmírnili ty ne úplně pozitivní vášně, které tento praktický i designový prvek vzbudil. Práce úpravce Avante Design, kterou jsme vám ukazovali včera, šla cestou úpravy umožňující instalaci standardně velkých ledvinek. To Manhart Performance se velkých ledvinek nezalekl. Jejich práce vypadá velmi zajímavě a něco nám říká, že díky tomu, že je celé auto leskle černé, vás ty ledvinky už tolik štvát nebudou. U nás to tak přesně funguje. 🙂

Německá tuningová firma zákazníkům pro M3 nabízí tuningový balíček s označením MH3. V něm jsou nová černá kovaná kola s šesticí dvojitých paprsků a s tenkou zlatou linkou. Můžou ale být i celá zlatá. Kombinace černé a zlaté se pak propsala do celého auta, nicméně na některých dílech může být vyměněna za karbon. V balíčku jsou upravené nárazníky, nová kapota, širší blatníky, boční prahy, velmi ostře řezaný zadní difuzor a decentní křidélku na víko zavazadelníku. Manhart tvrdí, že není nutné objednávat celý balíček, ale je možné použít i jen vybrané díly.

Přečtěte si také:  BMW připomíná šest generací ikonického modelu M3. Je to parádní podívaná

Záleží jen na preferencích a financích zákazníka, jestli to vše chce mít z karbonu nebo ne a jestli onen karbon chce přiznat nebo raději nalakovat, aby celek lépe ladil. Výsledek je poměrně výrazný, ale pokud můžeme osobně soudit, vůbec ne špatný. Zbytečně to nekřičí do světa něco o extrémním tuningu a je to běžně použitelné.

Manhart Performance se samozřejmě podívali i pod kapotu. Žádný extrémní nárůst výkonu ale nečekejte, ostatně, není ani důvod. BMW M3 pohání řadový šestiválec M TwinPower Turbo o objemu 3 litry. Ve standardní verzi má tato jednotka výkon 480 koní, ve verzi Competition 510 koní.

Přečtěte si také:  Nová BMW M3 a M4 přijdou na trh v březnu s cenami od 2,23 milionu Kč. Rovnou dostanou i prvky M Performance Parts

Díky zásahu do výfukového systému a také do řídící jednotky verze od Manhart performance nabízí výkon vyšší o 90 koní a to pro obě verze. Rázem se tak verze Competition dostane na 600 koní a to už je vpravdě dostačující. Úpravu pak zakončuje montáž nového a lehce sníženého podvozku od H&R. Přesné snížení auta nebo cenu úpravy Manhart ale zatím neprozradil. Potvrdil ale, že obdobnou úpravu nabídne i pro novou M4.