Magazín

Testovací prototypy při jízdách na okruhu Nürburgring i létají

Předsériové testy jsou i v dnešní době, kdy spoustu věcí umějí nasimulovat počítače, nezbytné. Stále je potřeba najet stovky tisíc kilometrů v reálném provozu, ale i na testovacích nebo závodních okruzích. A právě na okruzích je řidiči vůbec nešetří. Občas se i prolétnou vzduchem… Testovací prototypy mívají náročný život. Je potřeba nasimulovat spousty věcí, zjistit […]

Testovací prototypy při jízdách na okruhu Nürburgring i létají Přečíst celý článek...

Udělal si auto ze sněhu a policie mu chtěla dát pokutu za špatné parkování

V našich končinách to na pořádnou zimu v nížinách nějak nevypadá, ale jinde ve světě bojují s velkými přívaly sněhu a s třeskutými mrazy. Právě tak tomu je třeba v kanadském Montrealu, kde je sněhu tolik, že místní staví ze sněhu kromě sněhuláků rovnou celá auta.  Za sněhovým autem, které asi nejvíce připomíná Dodge Charger,

Udělal si auto ze sněhu a policie mu chtěla dát pokutu za špatné parkování Přečíst celý článek...

ABT se podíval na zoubek Audi RS3. Nabídne až 500 koní

Audi RS 3 je velmi dobré a také velmi rychlé auto, nicméně parta tunerů z německé společnosti ABT Sportsline má pocit, že může být ještě ostřejší a rychlejší. A dokazují to svou prací. Audi RS 3 má pod kapotou přeplňovaný pětiválec, který je z výroby naladěný na 400 koní a 480 Nm. Díky tomu umí

ABT se podíval na zoubek Audi RS3. Nabídne až 500 koní Přečíst celý článek...

Pražský magistrát má z ostudy kabát. Rozeslal tisíce pokut špatným příjemcům

Říká se, že i mistr tesař se někdy utne. V případě pražského magistrátu jde ale o pořádné utnutí, které má za následek obeslání pokutami pro tisíce nevinných řidičů. Podle dostupných informací za touto chybou není člověk, ale stroj. Konkrétně prý selhala odbavovací linka, která zapříčinila, že pokuta pro jednoho adresáta se ocitla v obálce pro

Pražský magistrát má z ostudy kabát. Rozeslal tisíce pokut špatným příjemcům Přečíst celý článek...

Ukrajinský vládní konvoj předvedl na silnici vrchol arogance – video

O tom, jak vypadá politická arogance a špína bychom zrovna v naší malé republice mohli vyprávět dlouhé příběhy, kterým by možná někteří normálně smýšlející lidé ani nevěřili. Nejsme v tom ale tak úplně sami. Zatímco my řešíme možný přírůstek mezi korunovační klenoty, na Ukrajině zase politici naprosto nepochopitelně ohrožují své občany na silnicích. Přesně to

Ukrajinský vládní konvoj předvedl na silnici vrchol arogance – video Přečíst celý článek...

BMW 1M Coupé se zakázkovým výfukem zní prostě božsky – video

Asi není nutné vás nějak přesvědčovat o tom, že BMW 1M Coupé je parádním autem. Jde o zábavnou hračku, která svými kvalitami přesvědčila natolik, že její cena jen a jen stoupá. Bohužel nepatříme mezi její majitele, a patřit asi ani nebudeme, ale pokud by nám někdy nějaká říkala pane, pak by dostala podobně naladěný výfuk,

BMW 1M Coupé se zakázkovým výfukem zní prostě božsky – video Přečíst celý článek...

Křest potokem. První Tesla Model 3 vážně havarovala

Tohle byla jen otázka času. S tím, jak začala značka Tesla postupně dodávat nové Modely 3 prvním zákazníkům, obletěla svět zpráva o tom, že jeden z těchto modelů vážně havaroval. Tesla svou horkou novinku v podobě Modelu 3 nejprve vyzkoušela na svých zaměstnancích, kteří ho obdrželi jako první. Po vyladění všech problémů a chyb se konečně

Křest potokem. První Tesla Model 3 vážně havarovala Přečíst celý článek...

Vývoj každé barvy od prvních návrhů až po zavedení do sériové výroby trvá tři roky

Vývoj nové barvy vyžaduje tři roky výzkumu a dostatečně bedlivé sledování trendů na trhu. „Vytváření barvy je intenzivní práce,“ říká Jordi Font z oddělení Color&Trim ve společnosti SEAT. Tento proces začíná průzkumem trhu a končí lakem nanášeným na karoserie automobilů. Stále významnější roli přitom hraje individualizace, která je zřetelným trendem budoucnosti. A jak probíhá tento 1000denní

Vývoj každé barvy od prvních návrhů až po zavedení do sériové výroby trvá tři roky Přečíst celý článek...

hyundai i30 n

Podle Hyundai je hon za rekordními časy na Nürburgringu k ničemu

O značce Hyundai, její marketingové politice, ale například také o jejích soudních sporech si myslíme své. Nutno ale říct, že její sportovní divize – označená písmenem N – je zjevně na úplně jiné úrovni. Poděkovat za to ale Hyundai může Albertu Biermannovi, který sem přešel z divize M značky BMW. A hned po jeho příchodu

Podle Hyundai je hon za rekordními časy na Nürburgringu k ničemu Přečíst celý článek...

Vysoká rychlost a drogy zapříčinily vážnou nehodu. Auto skončilo v prvním patře domu

Vždy, když se k nám dostane podobná zpráva, doufáme, že podobného pitomce nikdy nepotkáme proti sobě na silnici. V tomto případě vše skončilo vlastně ještě docela dobře, ale stačilo málo a mohlo to dopadnout mnohem hůř. Vše se odehrálo v kalifornské Santa Anně, kde standardně bývá i na silnicích celkem klid, který ovšem tentokrát absolutně

Vysoká rychlost a drogy zapříčinily vážnou nehodu. Auto skončilo v prvním patře domu Přečíst celý článek...

Na ženevském autosalonu bude v březnu opět chybět několik značek

Posledních pár let se velké světové autosalony potýkají s nezájmem některých velkých automobilek. Jako první s touto strategií přišlo Volvo, ale na loňském zářijovém frankfurtském autosalonu už se neúčastnilo 9 značek. A některé značky budou chybět i v březnu v Ženevě. Na výstavišti ve švýcarské Ženevě tak v březnu neuvidíme třeba Opel. Ústy svého mluvčího

Na ženevském autosalonu bude v březnu opět chybět několik značek Přečíst celý článek...

Honda Motor Europe se stává členem ACEA

Společnost Honda Motor Europe se stala členem Evropského sdružení výrobců automobilů (ACEA). Sdružení ACEA zastupuje evropské výrobce osobních, dodávkových, nákladních automobilů a autobusů a usiluje o zajištění hospodářské, environmentální a sociální udržitelnosti automobilového průmyslu v Evropě. Členství společnosti Honda nabylo účinnosti dne 1. ledna 2018 a díky němu bude společnost moci přispívat k úsilí sdružení ACEA v situaci, kdy odvětví reaguje na budoucí

Honda Motor Europe se stává členem ACEA Přečíst celý článek...

Přejít nahoru