Magazín Hunger a a společnost Rankin představují „Abarth: jiný úhel pohledu“

Autor: Tisková zpráva - 8. 10. 2016


Magazín Hunger a vydavatel Rankin s hrdostí představují výsledek spolupráce s italskou značkou Abarth. Pro velkolepé uvedení Abarthu 124 spider na trh vytvořil magazín Hunger reklamní spot, foto kampaň a krátkou dokumentární sérii, které doslova stlačují pedál plynu na podlahu pro maximální vzrušení.

Poprvé byl 60sekundový spot režírovaný Rankinem odvysílaný ve čtvrtek 29. září na autosalonu v Paříži, ostatní části kampaně se objevily výhradně na kanálu HungerTV.com ve čtvrtek 6. října a v éteru budou až do Vánoc. Třistašedesátistupňový projekt je tvořený online filmem, třemi fotografickými kampaněmi a krátkou dokumentární sérií s názvem The Detour, v níž se objeví řada celebrit.

Zástupci magazínu Rankin prozrazují: „Abarth se obrátil na magazín Hunger s přáním vytvořit místo tradiční automobilové reklamy něco zcela nového. I když obě značky působí v naprosto odlišných oblastech, mají společný základ, který je založený na módě, zábavě a touze,“ a pokračují: „Díky našemu in-house studiu, filmařům, fotografům a novinářům jsme byli schopni vytvořit multifunkční projekt doslova pod jednou střechou. Značka Abarth nám dala naprostou svobodu ve vyjádření povahy jejich vozidel, což jsme učinili zábavným a neobyčejným způsobem, posadili se za volant a dostali vozidla na hranice jejich možností.“

Paolo Gagliardo, vedoucí operací Abarth objasnil důvody tohoto inovativního partnerství: „Je to příležitost ukázat světu Abarth z nové perspektivy, která je blízká myšlence módního způsobu života, jež je zcela unikátní. Naším cílem bylo představit značku se štírem ve znaku bez použití tradičních médií. Je to odvážný krok do budoucnosti reklamy, který má mezinárodní odezvu. To vše v digitálním světě s novými videi a materiály, který je dokonale integrovaný do naší komunikační strategie. V tuto chvíli se první modely 124 spider dostávají do Velké Británie, po které budou následovat i ostatní trh Evropy.“

Film a fotografie vznikali v londýnském centru ExCel za podpory kameramana Tonyho C. Millera. Jedná se spíše o luxusní módní film než o typickou automobilovou reklamu. Je to v podstatě love story, kde zamilovaná dvojice pálí pneumatiky a se svými vozy předvádí doslova tanec. To vše za doprovodu moderní a dynamické skladby.

Druhá část kampaně zahrnuje dva ohromující fotografie představující Abarth 124 spider a Abarth 595. V náladovém prostředí se vozidla vynořují ze tmy, přičemž celková kompozice oslavuje jejich sílu, vášeň a elegantní sportovní tvary.

Poslední část kampaně tvoří krátká dokumentární série nazvaná The Detour, ve které se objevují známé tváře.

Zapněte si bezpečnostní pásy a udělejte si pohodlí: společná cesta magazínu Hunger a značky Abarth začíná.

Novou dimenzi prezentace představuje i další inovativní projekt, který Abarth představil na mezinárodním autosalonu v Paříži. Abarth 124 spider Uncovered je digitální projekt věnovaný novému roadsteru se štírem ve znaku, který přináší technický a emotivní obsah demonstrující hlavní prvky interiéru a exteriéru a zaručuje maximálně vzrušující zážitek. Projekt začíná videem nezaměnitelného stylu: britský fotograf Rankin zachytil zvuk a výkon Abarthu 124 spider zcela inovativním způsobem.

Platforma Abarth 124 spider Uncovered je přístupná ze stránek modelu na portálu Abarth a z vyhrazených sekcí sociálních kanálů značky.

Uživatelé budou moci objevit nové možnosti, které jim pomohou najít inspiraci a poznat všechny detaily pro personalizaci nového vozu, který je doslova jediný svého druhu. Interaktivní obsah si lze prohlédnout z různých zařízení. Nikdy nemůžete vědět, kdy vás vzrušení z driftu zasáhne: můžete si jej pouze vychutnat.


TIP: Spočítejte si nejvýhodnější autopojištění

Kalkulačka: povinné ručení a havarijní pojištění


Štítky: , , , , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru