Majitelé aut, kteří je nemají jen pro pouhou přepravu z místa A do místa B, je často upravují. Chtějí, aby se jim více líbilo, lépe jelo anebo se prostě odlišilo od ostatních. Úpravu auta dělají sami, případně ji svěřují profesionálním firmám. Jednou z nich je třeba i Liberty Walk. A její úpravy jsou vždy výrazné, což dokazují i na Nissanu GT-R. Úpravu nazvali jako ‚LB-ER34 Super Silhouette Skyline‘.
Nissan GT-R (Skyline R35) je tu s námi už od prosince 2007, tedy dlouhých 12 let a jeden měsíc. Za tu dobu se jeho technika poměrně měnila. Ačkoliv je pod kapotou stále 3,8litrový přeplňovaný vidlicový šestiválec, tak jeho výkon postupně vystoupal od 357 kW/485 koní až na 419 kW/570 koní.
A změnil se i design, ovšem nijak výrazně. Automobilka auto jen pravidelně dolaďuje tak, aby odpovídalo současné módě. A je pravda, že pokud vedle sebe stojí raný model a poslední evoluce, rozdíly budou sice decentní, ale poměrně markantní.
Tento upravený Nissan GT-R dostal zákaz na Nürburgringu, je moc hlučný
Tyto odlišnosti ale úprava ‚LB-ER34 Super Silhouette Skyline‘ stírá. Nissan GT-R totiž v rámci toho dostalo velmi výrazný bodykit, který ho o pořádný kus rozšiřuje. Jeho součástí je přední nárazník, nástavce blatníků a prahů, ale i zadní nárazník s opravdu výrazným difuzorem. Jiná je i kapota motoru, vnější zpětná zrcátka či velké přítlačné křídlo na zádi.
Upravená „Godzilla“ také dostala vzduchový podvozek a vyměněny byly disky. Sériová kola jsou totiž příliš úzká a rozšířené auto by s nimi vypadalo směšně. Kola jsou schovaná v blatníkách díky instalaci vzduchového podvozku AirRex
To nejzajímavější je ale technika. Liberty Walk se totiž u tohoto auta nezaměřili jen na vzhled, nýbrž také na techniku. Motor byl totiž převrtán a nyní má objem 4,3 litru. Nová jsou turbodmychadla a i některé vnitřnosti motoru HKS performance, což vyústilo ve výkon 1500 kW/2039 koní!
Takhle upravené auto sice vypadá zajímavě, ale bohužel nesmí na silnice. Je to jen showcar.