Japonská tuningová firma Wald International ví, že její zákaznické portfolio je velmi široké. Někteří si libují v terénní jízdě, kamenitých cestách a špíně, jiní preferují snížená auta a hladký asfalt. Nejnovějším projektem se úpravce rozhodl, že potěší oba tyto tábory. Toyotu Land Cruiser pproto představí hned ve dvou verzích, z nichž jedna bude do terénu, zatímco druhá spíše na parádu.
Základem pro obě úpravy se stal zbrusu nový Land Cruiser Prado (u nás ji ovšem budeme znát jen jako Toyotu Land Cruiser), a obě verze dostanou nový bodykit. To znamená upravené nárazníky, přidané LED osvětlení, prodlouženou střechu, ale výrazné doplňky karoserie, včetně nové masky a upravených světlometů. Samozřejmě nechybí rozšířené blatníky a v obou případech velká kola.
Ale právě u kol začínají rozdíly obou verzí. Zatímco terénní verze obouvá pořádné pneumatiky, které vydrží i hodně náročné cesty, ta civilní má naopak kola obutá do nízkoprofilových gum. A navíc má podvozek o pár centimetrů snížený, celé auto tak působí méně nazlobeně a více elegantně.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Wald International se zatím nepochlubili, zda plánují nějaké motorové, a tedy i výkonnostní úpravy, vzhledem k jejich dřívějším projektům se to dá ale očekávat. Detaily bychom se ale měli dozvědět už brzy, sám úpravce tvrdí, že upoutávka předznamenává brzkou premiéru těchto úprav.