Když se na tohle auto podíváte zvenku, asi byste si řekli, že jde o nádherný veterán. Jenže to byste se hrozně spletli. A poznali byste to hned, jak by auto nastartovalo anebo byste se podívali pod kapotu.

Klasický Mercedes-Benz W111 je na pohled krásné auto, které ve své době patřilo mezi to nejlepší, co jezdilo po silnicích. Pod kapotu limuzíny jste mohli mít maximálně řadové šestiválce, ale kabriolet nebo kupé mohly mít vidlicové osmiválce. Ale co když chcete opravdu plnotučný osmiválec? Řešení existuje.

Německá společnost Mechatronik Engineering z Pleidelsheimu totiž pod kapotu tohoto nádherného kupé nainstalovala atmosférický vidlicový osmiválec AMG s objemem 5,5 litru. Motor s výkonem 265 kW/360 koní pochází z mnohem novějšího roadsteru Mercedes-Benz SLK 55 AMG generace R171, která sjížděla z výrobních linek mezi lety 2004 až 2010. Společně s tím je tu i automatická převodovka 7G-Tronic, ale i systémy jako ABS a protiprokluzový systém, které v roce 1970, z něhož původní kupé pochází, ještě neexistovaly. Jsou tu i mnohem výkonnější, moderní brzdy.

Aut vzniklo mnohem více, jen ve videu uvidíme jedno, a ve fotogalerii další dvě. Všechny úpravy jsou ale navíc podle Mechatronik Engineering vratné, takže pokud budete chtít auto prodat jako veterán, nebude problém.