SsangYong připravil akční nabídku na svůj bestseller. Svůj nejprodávanější model Korando představil v nejnovější akční nabídce za atraktivní cenu. Konkurenta Škody Karoq lze pořídit již od 519 900 Kč.
Základní cena SsangYongu Korando Club začíná lehce nad půl milionem korun, od čehož si automobilka slibuje větší zpřístupnění vozu pro nové zákazníky v době, kdy se trh ubírá spíš opačným směrem.
Nejprodávanější model SsangYong Korando se nyní vrací i ve výbavovém stupni Club, jehož cena začíná na 519 900 Kč. Už ve svém základu vybaven řadou funkcí, přičemž nechybí tempomat, navigace, chytrý multimediální systém a bezpečnostní asistenční prvky, jež řidiče upozorní například na únavu nebo bezpečnou vzdálenost.
Díky vnějším rozměrům, které činí 4450 mm do délky, 1870 mm do šířky, 1620 mm do výšky a rozvoru 2675 mm, jde o auto, které se dá velikostně srovnat například se Škodou Karoq (délka: 4390 mm, šířka: 1841 mm, výška: 1603 mm a rozvor: 2638 mm) nebo Hyundai Tucson (délka: 4510 mm, šířka: 1865 mm, výška: 1650 mm a rozvor: 2680 mm). Pod kapotou může mít pouze 1,5litrový přeplňovaný benzinový čtyřválec se 120 kW/163 koňmi, který lze kombinovat s manuální nebo automatickou převodovkou, ale také s pohonem předních nebo všech čtyř kol.
Cílem této akční nabídky je dostát filozofii značky, která si zakládá na kvalitě a vysoké vybavenosti vozů za příznivou cenu. To komentuje i Country Director Dominik Ślusarczyk: „Chceme Korando zpřístupnit co nejširší sféře lidí. Naše značka je uznávaná díky atraktivnímu poměru ceny a hodnoty vozidla, a tímto krokem potvrzujeme náš závazek nabízet zákazníkům ještě dostupnější řešení.“
Kompletní ceník je možné stáhnout zde.
Chodim pesky, kam chcu, kdy chcu, po kolika pivech chcu akazdej mesic si kupuju brand new boty ))
Mám Korando od 05/22, najeto 102 tisíc km. Žádná závada, velmi slušná akcelerace. Dva drobné nedostatky -vibrování kapoty při potkávání ve vyšších rychlostech (dá se zvyknout) a poměrně malá nádrže. Dlouhodobá spotřeba 7,9.
No vidíte, já jezdím s Karoqem za 6,3 a do Chorvatska za 5,2. To je docela rozdíl.
Tady si jenom dovolím poznámku, ze zatím co Korando v základu stojí 500k, Karoq v základu stojí 650k. Jednoduchá matematika říká, že při rozdílu spotřeby cca 2 litry na 100 km při průměrné ceně za litr 50 Kč (ať se to dobře počítá), se Vám cena vyrovná po ujetí 150 000 km, což je u běžného člověka s ročním nájezdem 20 000 km asi 7 a půl roku… Just saying :)
Mám korando od 03/23 najeto něco přes 50tis km a naprostá spokojenost jen 2 vady na kráse to má malá nádrž jen 50l a v interiéru klavírní lesk ten jsem čelí prelepil carbonovou folii a super
Máme od 12/2022 Korando 4x4automat a mohu konstatovat,,za málo peněz, hodně muziky ´´ Korando má 2 pány.Oba se snaží jezdit ekonomicky.Měření spotřeby benzínu po 15 000 km je 8,2l.