Celkem by nás zajímalo, jestli na světě existuje někdo, kdo by Mercedes-Benz třídy G, obzvlášť ve vrcholné verzi AMG, označil za nudnou. Vlastně možná o jednom víme. Tipujeme, že tak nějak své géčko (G 500 4×4²) označil Jon Olsson, než mu nechal uříznout střechu, aby mu ji za pár měsíců, v plátěném provedení, zase přidal. A na fakt, že ne každému může extravagantnost třídy G stačit, sází i úpravce TopCar.  

Jon Olsson nechal upravit své G500 4×4² ‘Safari’. Nově má plátěnou střechu

Ten se totiž rozhodl, že jestli něco G 63 AMG opravdu nutně potřebuje, pak je to rozšíření a karbon. Velkou spoustu karbonu! A samozřejmě také nová loga se žralokem (znak úpravce), pekelně rozšířené blatníky, nové nárazníky a také nová, 22palcová kola. Třešničkou je pak LED osvětlení auta a nový titanový výfukový systém.

Ovšem nemyslete si, že si za tohle všechno úpravce nenechá řádné zaplatit. A dle těch částek necílí na žádné chudáky. Faktem ale je, že ti by si třídu G ve verzi AMG asi nepořídili, takže jsou ty ceny celkem logické. Začínají na 20 000 dolarech, tedy v přepočtu asi 460 000 Kč. Za to dostanete LED světlomety, bodykit, ovšem jen v jeho nekarbonové verzi a kola. Pokud k tomu chcete ta super stylová loga a výfukový systém, je to už 30 000 dolarů, tedy 690 000 Kč. A pokud celý ten bodykit nutně potřebujete z karbonu, což je nejspíš jasné, pak je cena 44 824 dolarů, tedy asi 1,03 milionu Kč.

No, málo to tedy opravdu není. Ale víte, co se říká. Chceš-li mít na opici, musíš mít i na banány. Pokud je nám známo, do techniky vozu úpravce nijak nezasahoval a ani se nezmiňuje, že by se montáží nového výfukového potrubí nějak výrazně měnil výkon auta (i když se určitě změnil). Pod kapotou tedy najdeme přeplňovanou V8 o objemu 4 litry, jejíž výkon je 585 koní a točivý moment 850 Nm. Výkon i točivý moment jsou na všechna kola přenášena pomocí 9stupňové automatické převodovky a maximální rychlost, kterou tento mastodont zvládne vyvinout, je 239 km/h.