BB_AutomobilTechnik-audi_rs_q3_sportback-tuning

Modely Audi RS stojí vždy na vrcholu té které modelové řady, ale přesto pro některé majitele nemusejí mít dostatek výkonu. Protože na všechno si člověk zvykne…. I pro ty je tu potom například B&B AutomobilTechnik, kteří dokáží výkon zvýšit. Jako to provedli třeba na Audi RS Q3 Sportback.

B&B AutomobilTechnik nabízejí hned několik stupňů výbavy, takže uspokojen by měl být každý. Stage 1 vyjde na 1798 eur (asi 46 tisíc korun), přičemž výkon 2,5litrového pětiválce vzroste ze sériových 294 kW/400 koní a 480 Nm na 337 kW/458 koní a 565 Nm. Jde o pouhou úpravu software řídící jednotky.

Přečtěte si také:  Test Audi TT RS Coupé 2.5 TFSI quattro (2019)

Stage 2 k tomu přidává přepracované a vylepšené vedení sání vzduchu, což výkon vyšroubuje na 350 kW/476 koní a 610 Nm. Vyjde vás to na 2950 eur (cca 76 tisíc korun).

BB_AutomobilTechnik-audi_rs_q3_sportback-tuning-zadek

Stage 3 znamená také výměnu turbodmychadla, ale i svodů, čehož výsledkem je zvýšení výkonu na 374 kW/508 koní a 655 Nm. Zaplatíte za to 5950 eur (cca 158 tisíc korun).

A pokud by vám ani to nestačilo, pak si připravte 14 950 eur, tedy asi 384 tisíc korun na Stage 4. Není to málo peněz, ale dostanete za to 436 kW/593 koní a 705 Nm. V rámci této úpravy bude v B&B AutomobilTechnik nainstalováno ještě větší turbodmychadlo, dostanete vysoce výkonný intercooler, kompletně nové výfukové potrubí a spoustu dalších drobností.

Přečtěte si také:  Test Audi RS Q3 Sportback 2.5 TFSI quattro (2021)

Současně s motorem se upravuje také software 7stupňové dvouspojkové převodovky a je odstraněn omezovač rychlosti, který je standardně na 250 km/h. O tom, jak se zlepší dynamika, ovšem úpravce nehovoří.

Přidat komentář