BMW jedničkové řady je vstupním modelem mnichovského výrobce, ale obzvlášť vrcholná verze M135i vůbec nejezdí špatně. 306 koní není málo, ale může to být klidně víc. To dokazuje i švýcarský úpravce Dähler.
Úpravce se nijak výrazně nezaměřil na design, spíše na techniku a to, aby byl model M135i o něco rychlejší a tedy i zábavnější. V prvé řadě si připravil softwarové zvýšení výkonu. K tomu přidal také nový výfukový systém zakončený masivními 114mm koncovkami. Mimochodem, stejně jako v sériovém modelu lze i v tom upraveném z interiéru ovládat klapky výfuku a tak tedy regulovat zvuk z něj vycházející.
Výsledkem je nárůst výkonu o 41 koní na konečných 347 koní a také točivého momentu o 50 Nm na konečných 500 Nm. Dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec tak zvládne maximální rychlost až 250 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za ani ne pět sekund.
Úpravce mimo toho zákazníkům nabídne nová 20palcová kola, která jsou až o 35 % lehčí než kola sériová. Nový je také podvozek, který je tužší než ten sériový a navíc o něco málo nižší.