Asi není třeba připomínat, že BMW M2 Competition je jedno z nejzábavnějších aut, které mnichovská automobilka nabízí. Jak by to ale vypadalo, kdyby bylo ještě zábavnější, výkonnější a ostřejší? Na to má odpověď úpravce Manhart Performance.
Ten představil projekt s označením MH2 700 a ten je na M2 Competition založený. Jen je výrazně posouvá na úplně jinou výkonnostní úroveň. Pod kapotou sice nechal dvěma turby přeplňovaný třílitrový šestiválec, ale standardní výkon 410 koní a točivý moment 550 Nm vzal za své. Po výměně turbodmychadel, přemapování řídící jednotky, novému mezichladiči a chladiči, instalaci karbonového sání a například i nové klice tahle bestie se tyto hodnoty posunuly na velmi působivých 715 koní a 815 Nm. Není to první BMW M2 od Manhartu, ale jde o nejvýkonnější kus, který kdy stvořili. Aby se všechna ta síla dala přenést na silnici, musel úpravce také upravit sedmistupňovou převodovku a přidal další diferenciál.
Tím to všechno samozřejmě ale neskončilo. Nový je také celý výfukový systém včetně nerezových závodních svodů, nový podvozek od KW, který auto poslal o pár čísel k zemi, ale zároveň jej výrazně zpevnil. Nové jsou i velké brzdy, vpředu jde o šestipístky o průměru 395 mm jsou z BMW M4. Vzadu jsou čtyřlístky o průměru 380 mm. Pokud by se snad mezi zákazníky našel někdo, kdo plánuje s autem vyrážet častěji na okruhy, pro ty má úpravce v nabídce i karbon keramické brzdy.
Manhart zapracovali i na designu auta. Nové je křídlo, difuzor, tvary nárazníků, ale i kapota či splitter. Vše doplňují 20palcová kola Manhart Concave One v matně černé barvě s mátově zeleným proužkem. Uvnitř pak nejde přehlédnout bezpečnostní rám Manhart Clubsport, ale i přídavného displeje umístěného místo jednoho výdechu topení. O takto upraveném motoru totiž potřebujete spoustu informací a Manhart našel způsob, jak je mít neustále na očích.
Je jisté, že vás tahle přestavba musela zaujmout. Má to ale samozřejmě háček. Dle všeho totiž vznikne jen v jednom jediném provedení a určena je pro jednoho z náročných zákazníků. To ale neznamená, že když za úpravcem přijdete, že máte M2 a chcete něco takového, že to nezvládne.