CUPRA Leon je poměrně designově zajímavým autem, ale pro úpravce představuje čisté plátno, které zaslouží domalovat. A přesně to udělal JE Design, který se tomuto modelu ve verzi kombi pořádně podíval na zoubek.
Kromě designu se úpravce zaměřil také na výkon, přičemž základem byl Leon s pohonem všech kol, ve verzi kombi a s dvoulitrovým TSI o výkonu 310 koní a točivém momentu 400 Nm. V prvé řadě se pracovalo na úpravě designu, který zaujme novým předním splitterem, zadním difusorem a řadou aerodynamických prvků. Splitter je navíc možné přenastavit podle toho, jestli chcete závodní nebo silniční aerodynamiku přední části auta. Aerodynamické klapky po stranách předního nárazníku navazují na blatník a následně i na nové prahy. Podle úpravce nejde o žádný designový tuning, vše je funkční.
V zadní části si kromě difuzoru nejde nevšimnou poměrně výrazného křídla umístěného na vrchu zavazadelníku. Součástí difuzoru jsou samozřejmě i koncovky výfuku. Ty mohou být buď kulaté, pak jsou čtyři, nebo oválné, pak jsou jen dvě. Zákazníci mohou volit mezi černým nebo měděným provedením, ovšem v obou případech je výfukový systém osazen klapkami. Vše podtrhují 19“ kola BBS CH-R obutá do pneumatik v rozměru 255/30 a snížený podvozek, který auto přiblíží k silnici o slušných 20 mm vpředu a 10 mm vzadu. Úpravce pak garantuje zachování funkčnosti DCC podvozku.
https://www.facebook.com/JE.DESIGN.GmbH/posts/pfbid02rFsdJWonWhZ46VoCU7UsXPBNhGxdXsPkbfJ5kcDkD6dLrtUHrmD56ReEoa5jazehl
Výfuk a následné úpravy map řídící jednotky se postaraly o to, že dvoulitrový přeplňovaný benzinový motor řidiči nabídne 370 koní a 450 Nm. Tyto hodnoty jsou na všechna čtyři kola přenášena prostřednictvím sedmistupňového automatu DSG a systému Cupra 4Drive.