Je těžké získat nové zákazníky, když nabídka vozů je tak široká. Americké zastoupení korejské automobilky Hyundai se rozhodlo, že těm, kteří vyplní krátký dotazník a opravdu přijdou na testovací jízdu, daruje 50 dolarů, tedy asi 1200 Kč. Zájemci si mohou vybrat jakýkoliv model z nabídky značky, nicméně placenou testovací jízdu mohou absolvovat jen jednou za půl roku.
Samozřejmě to má ale pár háčků. V prvé řadě je potřeba si uvědomit, že za těch 50 dolarů zájemci věnují automobilce své osobní údaje. To nemusí být každému po chuti. Následně s největší pravděpodobností mohou dostat pár obchodních sdělení.
Druhý háček je v tom, že ne vždy se přes web automobilky dostanete na testovací jízdu k nejbližšímu dealerovi. A nemluvíme tu jen o pár kilometrech.
Novináři z motor1.com to zkoušeli a po vyplnění hromady údajů dostali možnost absolvovat testovací jízdu několik set mil od jejich domoviny. A to pak vlastně vše postrádá smysl. Odměna 50 dolarů je hezká, ale za cestu pak takový zájemce dá klidně i několikrát tolik.
Jsme zvědaví, jestli Hyundai něco podobného spustí i jinde, třeba u nás. Jsme si celkem jisti, že kdyby náhodou ano, tak fronty na předváděcí jízdy budou opravdu dlouhé…