Nové video z kampaně na podporu značky IONIQ společnosti Hyundai Motor Company, „I’m in Charge“, předkládá výpovědi různých myšlenkových lídrů — módní návrhářky Marie Cornejo a britského dobrodruha Davida de Rothschilda — o jejich zaměření na trvale udržitelný životní styl. Video také vybízí spotřebitele s ekologickým povědomím na celém světě, aby aktivně a odpovědně jednali v globálním boji proti klimatické změně.
Hyundai spustil kampaň „I’m in Charge“ na podporu značky IONIQ jako oslavu její premiéry. Značka IONIQ se specializuje na produktovou řadu elektromobilů v rámci neúnavného úsilí společnosti Hyundai nabízet produkty pro trvale udržitelný životní styl. Nové video je pokračováním značkové kampaně, která odstartovala představením značky IONIQ na London Eye, a vykresluje značku jako krok k rozmanitým životním stylům založeným na ekologické odpovědnosti.
Nové video se natáčelo na celém světě. Jeho autoři tím chtějí zdůraznit globální dopady klimatické změny. Video pokládá otázku: „Možná si myslíte, že nemůžete změnit svět… ale co kdybyste mohli?“ Diváci se ve videu vydají do deštných pralesů, kaňonů, ulic, na ledovce i do pouští, v nichž jsou zachyceny záběry z každodenního života lidí, jakými jsou právě Cornejo a Rothschild, modelka z Keni či pouliční tanečník z Francie. Přestože tito lidé žijí na různých místech, hovoří různými jazyky a řídí se odlišnými společenskými pravidly, všichni jako odpovědní občané tohoto světa sdílejí úsilí o podporu trvalé udržitelnosti, jež nezná hranic. Video dále ukazuje, že vozidla IONIQ dokážou zásadně změnit k lepšímu životy lidí i celý svět.
„Obavy z globálních problémů v oblastech dopravy, bydlení a životního prostředí se stávají realitou. Hyundai nabízí jako řešení těchto problémů ‚čistou mobilitu‘ a trvale udržitelnou budoucnost,“ řekl Wonhong Cho, výkonný viceprezident a globální marketingový ředitel společnosti Hyundai Motor Company. „Hyundai tak dále rozvíjí svou vizi ‚pokrok pro lidstvo‘ prostřednictvím zkušeností zákazníků značky IONIQ.“
Hyundai spolupracuje s módní návrhářkou Marií Cornejo od roku 2019 pro Re:Style, exkluzivní kulturní akci, prezentující výsledky spolupráce mezi automobilovým a módním průmyslem. Známý britský dobrodruh a environmentalista David Mayer de Rothschild poprvé spolupracoval se značkou Hyundai v roce 2016, kdy jako pozvaný host upozornil ve své přednášce na ekologické vlastnosti modelu IONIQ.
Módní kolekce Re:Style využívá odpadní materiály z automobilového průmyslu při výrobě módních produktů. Díky loňskému úspěchu uvedla značka Hyundai kolekci Re:Style i v roce 2020.