1925_Ford_Model_T_touring

Ford Model T z roku 1915 má v případě poruchy nárok na bezplatnou asistenční službu

Autor: Tisková zpráva - 30. 11. 2013


Ford Model T se stal nejstarším automobilem, který je krytý bezplatnou asistenční službou společnosti Ford. Ford Model T Speedster z roku 1915 má nárok na odtažení a opravu v případě poruchy díky tomu, že ho jeho majitel Joaquim Costa přivezl na údržbu do autorizovaného servisu Ford.

Program Service Activated Roadside Assistance (SARA) je k dispozici majitelům všech vozů Ford bez omezení roku výroby nebo kilometrového nájezdu. Poskytován je rovněž v rámci sady benefitů Ford BlueService, nabízené zdarma všem zákazníkům, kteří se objednají na servis. Costa si nyní rezervoval v servisu termíny pro pět dalších vozů Ford ze své sbírky.

„Pohled na tváře zaměstnanců servisu, kam jsem přijel na údržbu, byl absolutně k nezaplacení,“ řekl třiasedmdesátiletý sběratel. Dříve sám v autorizovaném zastoupení Fordu pracoval. „Divil bych se, kdyby se porouchal. Model T je udělaný tak, aby něco vydržel. Je ovšem uklidňující vědět, že v případě potřeby mám pomoc na dosah.“

Costa vzal svůj Model T do servisu Ford v portugalském Torres Vedras. Mimo něj vlastní také Ford Anglia E093A z roku 1950, Ford Cortina Mk1 1500 GT z roku 1965, Ford Mustang 289 z roku 1967, Ford Escort 1300 GT HC z roku 1974 a Ford Model B z roku 1932.

Jeho Model T byl vyroben v továrně Walkerville. Jedná se o verzi Speedster, která opustila výrobní linku bez karoserie. O její dodání se postarala nezávislá karosárna. Costa vůz koupil na výstavě klasických vozů v říjnu 2004 a poté se pustil do kompletní renovace motoru.

Ford Model T se vyráběl v letech 1908 až 1927. Za tu dobu jich vzniklo více než patnáct milionů. Model T byl znám jako nenáročný a spolehlivý automobil, který nevyžadoval složitou údržbu a dokázal se vypořádat s nekvalitními silnicemi své doby.

Z výhod programu Ford BlueService již dnes těží zákazníci modrého oválu ve Velké Británii, Španělsku, Irsku i dalších zemích Evropy. Jeho součástí je i zákaznická linka One-call. Ta představuje jedno kontaktní místo pro zákazníky bez ohledu na to, zda zrovna potřebují asistenční službu, chtějí si nechat poslat katalog, hledají prodejce nebo se objednávají na servis.

„Ford Model T sice nebyl první auto, které nás napadlo, když jsme spouštěli Ford BlueService a SARA, ale bezpochyby ukazuje, že tato iniciativa může posloužit všem našim zákazníkům bez ohledu na stáří jejich vozu,“ řekl Bernhard Mattes, viceprezident Fordu pro péči o zákazníky.

Ford BlueService bude zaveden na všech evropských trzích, včetně České republiky, během roku 2014.

Štítky: , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru