Ferrari LaFerrari není úplně autem, které by jeho majitelé nějak výrazněji upravovali. Vzhledem k tomu, že bylo vyrobeno pouhých 500 kusů a jejich hodnota jen roste, je to docela pochopitelné. Majitel tohoto červeného kusu na to má ale jiný názor.
Vzal totiž své auto – jedno z těch pěti stovek vyrobených kusů – a místo sériového výfuku tam dal upravený, navíc auto poslal ještě na posilovací kúru do Newport Tuning. A výsledek? Působivý! Hybridní soustava má po úpravě řídící jednotky a instalaci výfuku celkový výkon více než 1000 koní (původně to bylo 963 koní). Navíc zvuk, který se z auta ozývá, je opravdu hrozivý. Hlučný. Vyvolávající respekt. Připomíná klasické doby F1, kdy formule poháněly vidlicové dvanáctiválce.
Ferrari LaFerrari je nástupcem modelu Enzo, muselo tak být opět brutální. Pohání ho kombinace 6,3litrového motoru V12 a elektromotoru. Výkon benzinového dvanáctiválce je 588 kW/800 koní a elektromotor se může pochlubit 163 koňmi. Celkový výkon auta tak dosahuje 708 kW/963 koní. Z 0 na 100 km/h tento roadster zrychlí za méně než tři sekundy, na 200 km/h to zvládne za 7,1 sekundy a z nuly na 300 km/h zrychlí za pouhých 15 sekund. Po úpravě se ale výkony toto LaFerrari hodně přibližuje sportovní verzi Ferrari FXX K Evo, která se pyšní celkovým výkonem 773 kW/1050 koní.
[poll id=“53″]