Ferrari 458 Spider s interiérem od Carlex Design

Autor: Jan Karlík - 13. 2. 2016


Nedávno jsme vám ukázali velmi příjemnou a decentní úpravu nového Mercedesu-Benz třídy V, za kterou stála společnost Carlex Design. Na jejich kontě je již mnoho upravených MINI Cooperů a nebo také roadster od BMW. Jenže vedle tohoto vozu se jejich dosavadní portfolio stává velmi obyčejným. Chlapci se do toho pořádně obuli a jejich posledním výtvorem je supersportovní Ferrari 458 Spider.

Ferrari 458 Spider Carlex Design 01

Pokud stejně jako já žijete v domnění, že na takovém voze už nemůže být co upravovat nebo jste někdy navštívili Ferrari konfigurátor, který má nejen v oblasti interiéru velmi širokou možnost volby, pánové z Carlexu si myslí pravý opak. Nemusíte se bát, nečeká vás žádná změť třpytek, ružový satén a pláty zlaté barvy. Majitel vozu, který si ho nechal upravit, měl ještě nějaký vkus. Společným jmenovatelem upraveného Spideru je kontrast rudé a černé barvy, který se pro otevřené Ferrari náramně hodí. Kombinace materiálů je poměrně standardní, přírodní hovězí kůži doplňuje Alcantara. Obě sedačky mají rudé bočnice, zbytek zůstává černý. Na palubní desce naopak červená dominuje. Středová část volantu a palubní deska jsou nově obšity.

Carlex Design se soustřední vesměs na interiéry a proto je jasné, že použitá technická plnokrevníka zůstala stejná. Pod kapotou se ukrývá atmosférický vidlicový osmiválec o objemu 4,5 l, který je vyladěn na 577 koní (425 kW) a disponuje točivým momentem 540 Nm, který je díky sedmistupňové dvouspojkové převodovce Getrag přenášen na zadní nápravu. Expanze původem polské firmy dokazuje velký zájem o zakázkové modifikace. Carlex Design má kromě polských poboček své zastoupení už také v Německu, Anglii a nebo dokonce u nás. Pokud vás interiér vaší Octavie nudí, zastavte se ve Zlíně :D


TIP: Spočítejte si nejvýhodnější autopojištění

Kalkulačka: povinné ručení a havarijní pojištění


Štítky: , , , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru