První zákazníci již od října nadšeně navštěvují síť prodejen Dacia, aby si převzali svůj nový elektromobil Spring, který si předobjednali v období od března do června 2021.
Tato předobjednávková akce spuštěná v mnoha evropských zemích (Francie, Itálie, Německo, Rumunsko, Španělsko atd.) zaznamenala velký úspěch a během tří měsíců bylo provedeno více než 16 000 rezervací.
A to ještě není konec! V celé Evropě, v městských, příměstských i venkovských oblastech, si Spring nadále získává zákazníky s více jak 5 000 objednávkami měsíčně od července.
Nabídkou městského vozu se vzhledem SUV, 100 % elektrického a dostupného pro co největší počet lidí, jde Dacia s dobou. Snadné používání a nabíjení, stejně jako dojezd až 305 km ve městě (městský cyklus WLTP, 230 km v kombinovaném cyklu WLTP) z něj činí relevantní nástroj mobility pro většinu Evropanů, kteří denně ujedou v průměru jen 30 km.
První jízda s elektromobilem Dacia Spring. Do města ideální, na dálnice jen výjimečně
Model Spring, zastánce 100% elektrické mobility, je oblíbený u zákazníků značky, které již přesvědčily vlastnosti vozů Dacia: jednoduché, robustní, dostupné a s nejlepším poměrem ceny a výkonu.
Spring je však především vozem, který oslovuje zcela nové zákazníky, protože většina z nich kupuje vůz Dacia poprvé (8 z 10 ve Francii).
„S více než 40 000 objednávkami za osm měsíců je Spring na skvělém začátku. Zpřístupněním elektromobility pro každého získává Spring jak zákazníky, kteří již značku Dacia znají, tak většinu nových zákazníků. R-EVolution je v plném proudu,“ říká Xavier Martinet, obchodní a marketingový ředitel značky Dacia
Dojezd za 10 let bude jaký? Viděl bych to v té době na odvoz do šrotu v rámci ekologie.
Mnoho spalovacích aut se věku deset let ani nedožije. A pokud se dožije, většinou končí ve šrotu, nebo na náhradní díly.
Jste si jist? Viděl jste poslední statistiky průměrného stáří vozového parku?