elektromobil-Dacia_Spring

První zákazníci již od října nadšeně navštěvují síť prodejen Dacia, aby si převzali svůj nový elektromobil Spring, který si předobjednali v období od března do června 2021.

Tato předobjednávková akce spuštěná v mnoha evropských zemích (Francie, Itálie, Německo, Rumunsko, Španělsko atd.) zaznamenala velký úspěch a během tří měsíců bylo provedeno více než 16 000 rezervací.

Přečtěte si také:  BMW se nechce zavázat ke konkrétnímu datu ukončení výroby spalovacích motorů. Důvodem je i infrastruktura

A to ještě není konec! V celé Evropě, v městských, příměstských i venkovských oblastech, si Spring nadále získává zákazníky s více jak 5 000 objednávkami měsíčně od července.

Nabídkou městského vozu se vzhledem SUV, 100 % elektrického a dostupného pro co největší počet lidí, jde Dacia s dobou. Snadné používání a nabíjení, stejně jako dojezd až 305 km ve městě (městský cyklus WLTP, 230 km v kombinovaném cyklu WLTP) z něj činí relevantní nástroj mobility pro většinu Evropanů, kteří denně ujedou v průměru jen 30 km.

První jízda s elektromobilem Dacia Spring. Do města ideální, na dálnice jen výjimečně

Model Spring, zastánce 100% elektrické mobility, je oblíbený u zákazníků značky, které již přesvědčily vlastnosti vozů Dacia: jednoduché, robustní, dostupné a s nejlepším poměrem ceny a výkonu.

Spring je však především vozem, který oslovuje zcela nové zákazníky, protože většina z nich kupuje vůz Dacia poprvé (8 z 10 ve Francii).

Přečtěte si také:  Renault v létě na silnice vypustí předsériový elektromobil Mégane E-TECH Electric

„S více než 40 000 objednávkami za osm měsíců je Spring na skvělém začátku. Zpřístupněním elektromobility pro každého získává Spring jak zákazníky, kteří již značku Dacia znají, tak většinu nových zákazníků. R-EVolution je v plném proudu,“ říká Xavier Martinet, obchodní a marketingový ředitel značky Dacia

3 komentáře

Přidat komentář