Dodávky jsou bezesporu důležitou součástí automobilového průmyslu. Vždyť bez nich by řada přepravců neměla jak převážet své zboží. Ovšem jedno mají snad všechny dodávky společné. Tím je design s důrazem na praktičnost. Faktem je, že co se prostoru pro posádku, především pak pro řidiče, týče, už je to dnes lepší, ale dodávky jsou stále hlavně pracovní nástroje. A to i ty, které vozí pasažéry. Jenomže jsou tu úpravci, kterým jsou pojmy jako nuda a šeď cizí. Jedním takovým je i polský úpravce Carlex Design, který se nejčastěji specializuje na přetváření interiérů. Ovšem čas od času, jako v případě úpravy Fordu Transit, se nebojí ani změny na exteriéru.
Hned na první pohled je jasné, že tenhle Transit je vše, jen ne nudný. Dostal nové, mnohem agresivnější nárazníky, novou masku, širší blatníky a nové nástavce prahů. Celé auto působí pořádně naštvaně, ale podle nás mu to sluší. Dobře vypadá i nový zadní difuzor, který má na každé straně jednu koncovku výfuku. Stejně tak zaujme malé křídlo, které je umístěné na úplném vrchu zadních partií auta.
Zbrusu nová jsou také kola, která jsou přímo z dílny polského úpravce. Jsou v rozměru 18 palců a obouvají pneumatiky Michelin Pilot Sport 4 v rozměru 255/45.
Sportovní design exteriéru podtrhuje i úprava interiéru. Tomu vévodí sportovní sedadla pro posádku vpředu. Posádka na zadních sedadlech dostane k dispozici také sportovně laděná sedadla, už ale nejde o styl závodního „úšáku“, jaký je vpředu. Všechna sedadla jsou čalouněná černou kůží a Alcantarou s červenými kontrastními detaily. Stejný barevný koncept se pak propisuje do celého auta. Krom toho všeho úpravce nabízí speciální systém s falešným zvukem, díky kterému může Transit znít, jak kdyby měl pod kapotou osmiválec. Samozřejmě jen uvnitř auta. A co za to všechno? Úpravce základní cenu, což znamená kola, upravený interiér a exteriér, stanovil na 6495 eur, tedy asi 170 000 Kč. Zvukový generátor, tažné zařízení nebo jiný design kol cenu samozřejmě zvyšují.