Svolávací akce… Tato dvojice slov může vzbuzovat všemožné pocity, nicméně když se na to podíváte rozumným pohledem, je to poměrně vstřícný krok od automobilek, které se ve výrobním procesu dopustily nějaké chyby a převezmou za to odpovědnost. Bohužel jsou i takové případy, kdy automobilky mlčí a dělají, že o žádném problém neví (majitelé motorů TSI by mohli vyprávět), nicméně dost často, ať už dobrovolně, či ne, automobilka při plošných problémech nakonec svolávací akci vyhlásí. A něco takového se stane i v těch lepších rodinách.
A protože Bentley rozhodně nechce, aby se psalo, že u jejich modelu Flying Spur může odletět střešní okno, jednu takovou svolávací akci vypsalo. Takže pokud jste při konfiguraci své vysněné limuzíny britského výrobce zaškrtnuli střešní okno, měli byste zpozornět. Jedná se o vozy vyrobené mezi 25. dubnem 2007 a 31. říjnem 2008 (tehdy ještě označované jako Continental Flying Spur). Na vině je nekvalitní lepidlo, potažmo těsnění. A co je horší, Bentley v tom ani nemá prsty. Pravděpodobně šlo o chybný výrobní proces u subdodavatele. Ten podle všeho dostatečně sklo neočistil před aplikací lepidla a těsnění. A protože se u těchto vozů očekávají vyšší cestovní rychlosti, je třeba to řešit. Na druhé straně ani vody v interiéru by neudělala tu nejlepší službu.
Mezi problémové pak spadají vozy, které jezdí v prostředí, kde dochází k extrémním výkyvům teplot. A my máme takový neblahý pocit, že v Saúdské Arábii jich pár jezdí. Přestože nejsou zatím hlášeny žádné potíže v této souvislosti, pokud vás Flying Spur spadá do výše uvedeného období, v servisu jsou připraveni aplikovat dodatečné lepidlo i těsnění, v případě potřeby vymění i celé střešní okno.