Ode dneška jsou v Česku a na Slovensku v prodeji auta nové značky. Na trhy tady vstupuje italská automobilka DR Automobiles. Firma, která je známá svým unikátním přístupem k prodeji vozů v plné výbavě za konečnou cenu, zahajuje své působení ve střední Evropě. Výhradním importérem této značky pro Českou republiku je společnost AGROTEC Group. Prodejní síť má do konce roku čítat jedenáct poboček, z toho čtyři na Slovensku.
Vozy automobilka ve svém závodě ve středoitalském regionu Molise vyrábí s využitím čínských komponentů. Díky tomu může nabídnout moderní technologie za dostupné ceny. Asijský původ kombinuje s italským designem. Auta upravuje na míru pro evropský trh, jsou vylepšená o důmyslné funkce i bezpečnostní prvky. Zkrátka se chlubí bohatou výbavou, na kterou jsme běžně zvyklí u automobilů vyšších tříd. „Celý proces nákupu je pro zákazníka výrazně jednodušší. Zatímco u většiny automobilových značek musí volit mezi různými balíčky výbavy a nekonečným množstvím příplatkových prvků, u DR Automobiles vybere pouze model a barvu vozu. Neztrácí tak čas u složitých konfigurátorů, šetří čas, peníze a také nervy,“ vysvětluje generální ředitel AGROTEC Group Martin Rada.
Značku DR Automobiles založil před téměř dvaceti lety bývalý automobilový závodník Massimo di Risio, jehož zkušenosti z motorsportu přispěly k vývoji celého portfolia firmy. I přesto, že je na trhu krátce, v Itálii si vybudovala silnou pozici. Jen v roce 2023 prodala více než 32 tisíc vozů, čímž překonala například značky jako Alfa Romeo, Volvo nebo Tesla. Automobilka působí také v Itálii a ve Španělsku. V Česku se ode dneška prodává v Hustopečích u Brna a Břeclavi, na Slovensku pak v Nitře a Bratislavě. Následovat bude v řádu týdnů Brno a Kralupy nad Vltavou. Do konce roku budou moct zákazníci navštívit také nové showroomy v Olomouci, Ostravě nebo třeba ve slovenském Prešově a Žilině.
Pod hlavičkou DR Automobiles bude AGROTEC Group nabízet čtyři značky: DR, EVO, ICH-X a Sportequipe. Například model EVO 5 bude k mání za méně než půl milionu korun. „Za tuto cenu zákazník dostane opravdu velmi bohatou výbavu, například střešní okno, zadní parkovací kameru, 17“ litá kola nebo CarPlay. Už žádné triky s cenou ‚od‘ – inzerované ceny jsou finální,“ dodává obchodní ředitel AGROTEC Group Karel Plešinger.
Na vozy bude platit prodloužená záruka 5 let nebo 100 tisíc ujetých kilometrů, společnost AGROTEC Group zajistí také servis a prodej náhradních dílů. Ve hře je i internetový prodej. „Nebudeme budovat žádné monstrózní paláce, například v Hustopečích jsme postavili modulární a opravdu velmi minimalistický showroom. Držíme se té základní myšlenky zakladatele automobily Massima di Risia. Když s prodejem začínal, nabízel je v obchodních centrech. Ostatně to plánujeme v budoucnu také,“ prozradil Martin Rada.
Značka se svým přístupem snaží narušit zavedené pořádky automobilového průmyslu a nabídnout lidem možnost volby, která není zatížena komplikovaným rozhodováním. V době, kdy je transparentnost a jednoduchost klíčem k úspěchu, má DR Automobiles šanci oslovit široké spektrum zákazníků, kteří hledají spolehlivost, komfort a moderní technologie za férovou cenu.
Souhlas, auto od Babiše? nikdy!
Nenávidění Babiš proč a co Fiala
Protože Andrej Babiš je gauner, ekonomický migrant, udavač, člověk který není schopný dát dohromady větu která dává smysl ,atd.
Kde a na jaké adrese se muže auto objednat? Děkuji za odpověď.
Auto od Babise? A nedostupný servis k tomu ? To neee!
další zbytečný smradlák…
O nejdůležitější části auta – o motoru ani slovo !