Společnost Direct auto slavnostně otevřela novou obchodní galerii s novými i ojetými vozy. Na celkové ploše 25 000 m² vznikl moderní prodejní areál, který nabízí široký výběr značek. Zahájení provozu prodejního místa s názvem Direct auto Park zároveň jasně deklaruje ambici společnosti Direct auto stát se vážným soupeřem největším hráčům na trhu. V příštích dvou letech plánuje skupina otevřít dalších 12 až 14 poboček.
Hlavní hala o rozloze téměř 10 000 m² doplněná o venkovní plochy (celkem 25 000 m²) poskytuje prostor pro více než 1 000 vozidel, a to od nových i zánovních modelů až po užitková auta a obytné vozy. Nabídka zahrnuje široké spektrum mnoha značek se silným zastoupením automobilů Škoda, Volkswagen, Hyundai, Renault, Kia, Ford, Mercedes-Benz a dalších. Direct auto sídlí v pražských Horních Počernicích.
Ambiciózní růst
Pražské centrum je druhou otevřenou pobočkou pod značkou Direct auto po předloňské prosincové premiéře v Olomouci. Kromě toho skupina rozvíjí i síť poboček, například v Brně. Direct auto aktuálně disponuje nabídkou s více než 1 500 vozidly a do konce roku plánuje její výrazné navýšení.
TIP: Prověření ojetého auta před koupí
Ověřte si ojeté auto před koupí. Prověření pomocí VIN (čísla karoserie), ale také fyzické prověření vozidla (aktuálně se slevou 200 Kč): více zde
Za rok 2024 společnost Direct auto vedla jednání s téměř 10 tisíci klienty, z čehož značná část se do naší databáze vrací opakovaně, ať už se jedná o jednotlivce nebo firmy. „Naši zákazníci jsou z řad všech věkových kategorií, přičemž nemáme typického klienta. Všechny nicméně spojuje potřeba mobility a důvěra, kterou se snažíme nezklamat,“ říká Jáchym Knedlhans, který má na starost provoz Direct auto Parku.
Vrácení vozu do 3 dnů bez udání důvodů
Direct auto staví na unikátní kombinaci služeb, které jsou v Česku stále ojedinělé. Každý zákazník má například nárok na 3denní lhůtu pro vrácení auta bez udání důvodu nebo 14 dní na bezplatnou výměnu vozu. Celý proces prodeje je transparentní, bez skrytých poplatků, seznámení s historií vozidla je samozřejmostí. Součástí nabídky jsou také služby financování prostřednictvím pěti předních partnerů, možnosti operativního leasingu, pojištění a doprovodné konzultace.
Expanze
V příštích dvou letech chce skupina otevřít dalších 12 až 14 poboček a následně zahájit expanzi do zahraničí. Kromě služeb sází na design, atmosféru a emoce. „Naší vizí je vytvořit v oblasti mobility nový standard. Galerie aut, která působí přirozeně, ne bazarově. Chceme, aby každý odcházel s jistotou, že auto, které si od nás odveze, je prověřené a bez nepříjemných překvapení,“ říká David Hofman, CEO Direct auto.
Prostor, který nemá obdoby
Obchodní galerie Direct auto Park je situována v průmyslovém parku P3 Prague Horní Počernice, který díky své poloze přináší celému projektu strategické výhody, a to vynikající viditelnost z dálnice D10, přímé napojení na městský okruh a bezprostřední blízkost obchodní zóny Černý Most. „Pro Direct Auto jsme připravili plochu o rozloze 8 900 m² a dalších 700 m² moderních kanceláří. Původní hala prošla rekonstrukcí a vzniklo i rozsáhlé venkovní parkoviště,“ uvádí Jan Andrus, Head of Leasing and Business Development P3 Logistic Parks, a dodává: „Jednalo to odvážný projekt, který potvrdil náš přesah z industriálního developmentu do retailu a vzniklo něco, co nemá v Praze obdoby.“
Součástí komplexu je vyhlídková věž s pohledem na celý areál, virtuální prodejní místnost pro klienty na dálku i nahlédnutí do zákulisí přípravy vozidel k prodeji. Návštěvníci zde najdou komfortní jednací prostory, kavárnu, chillout zóny i dětský koutek. „Nejsme typický prodejce aut. Přemýšleli jsme o každém detailu od atmosféry po způsob práce s klienty. Chceme, aby z návštěvy u nás lidé odcházeli s dobrým pocitem, ať už si auto koupí, nebo ne,“ zakončuje Knedlhans.