V pátek 6. listopadu obdržela 32letá Jody Panovová od obchodního ředitele pro Evropu Denise Le Vota klíčky od 3 500 000. Dacie prodané od znovuzrození značky v roce 2004. Jody Panovová, vdaná matka dvou dětí, je nyní šťastnou majitelkou vozu Dacia Sandero Stepway a nové auto si koupila poprvé. Předání klíčků proběhlo u dealera Dacie v Mill Lane (londýnské předměstí).
Během své cesty do Turecka viděli rodiče Jody Panovové na silnicích velké množství Dacií a po svém návratu z dovolené poradili své dceři, aby se poptala po těchto autech, která „se zdají být dobrá“. Když Jody přišla pro radu k prodejci v Mill Lane, zaujal ji především design Sandera Stepway… A tak si auto vzápětí objednala.
„Dnes předáváme 3,5miliónté klíče do vozu Dacia a jsem velmi rád, že je to ve Spojeném království, kde jsme značku uvedli na trh v roce 2013,“ řekl Denis Le Vot, obchodní ředitel pro Evropu G9 skupiny Renault. „Překročením této mety v podobě 3,5 miliónů zákazníků potvrzuje značka Dacia svůj úspěch díky jednoduchému a jasnému slibu, který perfektně splňuje očekávání zákazníků, kteří žádají spolehlivá a bezpečná vozidla s moderní výbavou a funkcemi za dostupné ceny.“
Dacia: více než 10 let úspěchu
Za něco málo přes deset let prodala Dacia v Evropě a Středomoří více než 3,5 miliónů vozidel.
Dva roky po celkovém faceliftu své produktové řady pokračuje Dacia ve svém růstu. Během prvního pololetí roku 2015 vzrostl prodej značky Dacia o 10,1 % a celkově činil 290 024 vozidel.
V Evropě se prodej během prvního pololetí zvýšil o 5,5 % na 205 436 vozů. Ve Francii má Dacia stabilní 5. místo na trhu s osobními vozidly neboli 5,3% tržní podíl a 4. místo v prodeji soukromým zákazníkům.
V České republice je Dacia dlouhodobě 3. nejprodávanější značkou české soukromé klientele a model Duster zůstává i nadále prvním importovaných SUV s celkovým počtem 2 956 prodaných vozů ke konci října 2015.
Ze 44 zemí, které prodávají značku Dacia, jich během prvního pololetí 2015 19 zaznamenalo prodejní rekord.
Komunita zákazníků, která se vyvíjí
Kromě prodejního úspěchu se Dacii podařilo vytvořit společenství zákazníků. V mnoha zemích se zákazníci setkávají, aby si vyměnili a sdíleli společné hodnoty: otevřenou mysl, jednoduchost a velkorysost.
Počiny, na kterých se schází velké množství zákazníků, se konají v různých zemích a odrážejí pouto zákazníků ke značce. Ve Francii se u příležitosti velkého výročí značky Dacia setkalo 11 000 osob, 6200 lidí se sešlo v České republice, 3000 osob se zúčastnilo obrovského pikniku v Dánsku a 3400 v Německu. A u příležitosti oslavy 10. výročí značky Dacia v Maroku přišlo na koncert hvězdy světového formátu Khaleda, hrajícího v hudebním stylu raï, 4500 diváků. Koncert rovněž sledovaly statisíce televizních diváků.
Tyto události v rámci komunity přitahují každým rokem stále více účastníků. Jedná se o skutečné chvíle sounáležitosti, které umožňují silné pouto mezi zákazníky a značkou.
Na sociálních sítích jako Facebook získala Dacia během necelých pěti let již téměř 2,8 miliónů fanoušků.