V pátek 6. listopadu obdržela 32letá Jody Panovová od obchodního ředitele pro Evropu Denise Le Vota klíčky od 3 500 000. Dacie prodané od znovuzrození značky v roce 2004. Jody Panovová, vdaná matka dvou dětí, je nyní šťastnou majitelkou vozu Dacia Sandero Stepway a nové auto si koupila poprvé. Předání klíčků proběhlo u dealera Dacie v Mill Lane (londýnské předměstí).

Během své cesty do Turecka viděli rodiče Jody Panovové na silnicích velké množství Dacií a po svém návratu z dovolené poradili své dceři, aby se poptala po těchto autech, která „se zdají být dobrá“. Když Jody přišla pro radu k prodejci v Mill Lane, zaujal ji především design Sandera Stepway… A tak si auto vzápětí objednala.

„Dnes předáváme 3,5miliónté klíče do vozu Dacia a jsem velmi rád, že je to ve Spojeném království, kde jsme značku uvedli na trh v roce 2013,” řekl Denis Le Vot, obchodní ředitel pro Evropu G9 skupiny Renault. “Překročením této mety v podobě 3,5 miliónů zákazníků potvrzuje značka Dacia svůj úspěch díky jednoduchému a jasnému slibu, který perfektně splňuje očekávání zákazníků, kteří žádají spolehlivá a bezpečná vozidla s moderní výbavou a funkcemi za dostupné ceny.“

oslava-Dacia-Sandero-Stepway-3.5-mil-vyrobenych-vozu

Dacia: více než 10 let úspěchu

Za něco málo přes deset let prodala Dacia v Evropě a Středomoří více než 3,5 miliónů vozidel.

Dva roky po celkovém faceliftu své produktové řady pokračuje Dacia ve svém růstu. Během prvního pololetí roku 2015 vzrostl prodej značky Dacia o 10,1 % a celkově činil 290 024 vozidel.

V Evropě se prodej během prvního pololetí zvýšil o 5,5 % na 205 436 vozů. Ve Francii má Dacia stabilní 5. místo na trhu s osobními vozidly neboli 5,3% tržní podíl a 4. místo v prodeji soukromým zákazníkům.

V České republice je Dacia dlouhodobě 3. nejprodávanější značkou české soukromé klientele a model Duster zůstává i nadále prvním importovaných SUV s celkovým počtem 2 956 prodaných vozů ke konci října 2015.

Ze 44 zemí, které prodávají značku Dacia, jich během prvního pololetí 2015 19 zaznamenalo prodejní rekord.

dacia-sandero-stepway-1

Komunita zákazníků, která se vyvíjí

Kromě prodejního úspěchu se Dacii podařilo vytvořit společenství zákazníků. V mnoha zemích se zákazníci setkávají, aby si vyměnili a sdíleli společné hodnoty: otevřenou mysl, jednoduchost a velkorysost.

Počiny, na kterých se schází velké množství zákazníků, se konají v různých zemích a odrážejí pouto zákazníků ke značce. Ve Francii se u příležitosti velkého výročí značky Dacia setkalo 11 000 osob, 6200 lidí se sešlo v České republice, 3000 osob se zúčastnilo obrovského pikniku v Dánsku a 3400 v Německu. A u příležitosti oslavy 10. výročí značky Dacia v Maroku přišlo na koncert hvězdy světového formátu Khaleda, hrajícího v hudebním stylu raï, 4500 diváků. Koncert rovněž sledovaly statisíce televizních diváků.

Tyto události v rámci komunity přitahují každým rokem stále více účastníků. Jedná se o skutečné chvíle sounáležitosti, které umožňují silné pouto mezi zákazníky a značkou.

Na sociálních sítích jako Facebook získala Dacia během necelých pěti let již téměř 2,8 miliónů fanoušků.

dacia-sandero-stepway-2