Volkswagen se stal oficiálním partnerem mužského týmu české florbalové reprezentace. V rámci podpory druhého největšího českého sportu zapůjčí České florbalové unii čtyři osobní vozy a vyhlásí soutěž o zájezd na finálový víkend mistrovství světa ve florbalu, jehož pořádající zemí je Švýcarsko.
Volkswagen rozšiřuje podporu českého sportu o spolupráci s florbalovou reprezentací. Poté, co úspěšně převzal roli hlavního partnera Superfinále extraligy florbalu 2012, které se odehrálo 21. dubna v O2 aréně, se značka Volkswagen stala také oficiálním partnerem reprezentace ČR mužů. Volkswagen tímto krokem rozšiřuje své sponzorské aktivity, mezi něž patří například dlouhodobá spolupráce s Prague International Marathon, která organizuje vytrvalostní běhy v ulicích Prahy a dalších českých měst, o další atraktivní sportovní disciplínu.
Volkswagen podpoří mezinárodní turnaj čtyř zemí ve florbalu, který se bude konat ve dnech 7. až 9. září 2012 v Pardubicích. V rámci příprav na nadcházející mistrovství světa ve florbalu chystá Volkswagen soutěž o vstupenky na jednotlivá utkání. Celkovému vítězi pak poskytne zcela nový model Volkswagen Golf na cestu do Švýcarska na finálový víkend Mistrovství světa ve florbalu 2012, který se uskuteční ve dnech 8. až 9. prosince 2012.
Na vybraných pobočkách autorizovaných prodejců značky Volkswagen zorganizuje Česká florbalová unie (ČFbU) v průběhu února a března 2013 sportovněspolečenskou akci „rodinný den Volkswagen s florbalem“. Česká florbalová unie získá v rámci nově navázané spolupráce do užívání v sezóně 2012/2013 flotilu čtyř osobních vozů Volkswagen, složenou z modelu Passat Variant a tří modelů Volkswagen Touran. Jeden z Touranů je přitom poháněn mimořádně úsporným a ekologickým motorem EcoFuel na stlačený zemní plyn.
Florbal je po dvaceti letech existence druhým největším českým sportem, který zažívá v posledních letech obrovský boom. V České republice je více než 60 000 registrovaných florbalistů a půl milionu rekreačních hráčů. Florbal má na základě svého bouřlivého mezinárodního rozvoje ambice stát se olympijským sportem, neboť se hraje již ve více než 50 zemích na všech kontinentech.
Florbal si svou značnou atraktivitou pro muže i ženy ve věku od 9 do 39 let získal velký zájem médií včetně televize, významných tištěných periodik a internetových serverů. Sledovanost florbalových utkání patří na programu ČT4 k nejvyšším a utkání na mistrovství světa ve florbalu v uplynulém roce sledovalo na ČT více než 1,1 milionu různých diváků.
Volkswagen hodlá novým partnerstvím s velmi populárním a dynamicky se rozvíjejícím sportem, který je širokou veřejností vnímán veskrze pozitivně, oslovit široké skupiny potenciálních zákazníků v rámci celé České republiky a zároveň posílit image a známost své značky.
Tisková zpráva/-PS-