Terénních speciálů není nikdy dost. A ten od firmy Scarbo Vintage rozhodně stojí za to. Na svědomí jej má stejná parta lidí, která postavila Hoonipigasus, tedy notně upravené Porsche, se kterým jezdil Ken Block.
Projekt dostal jméno SV Rover, a ačkoliv byste si tak mohli myslet, že jde o přestavěný Land Rover, není to tak. Jde o stavbu offroadového speciálu do terénu, která vznikala od šroubku. Zájemci mohou vybírat ze dvou verzí. Jednu pohání osmiválec o výkonu 1115 koní a osmistupňovou převodovkou. Druhou pak baterie, protože byla připravena jako elektromobil o výkonu 1020 koní. Obě verze jsou ale vždy primárně zadokolky ovšem s možností připojení přední nápravy. Samozřejmostí jsou uzávěry předního i zadního diferenciálu.
Když už mluvíme o terénu, je dobré vědět, že tohle monstrum obouvá 20palcová kola a 40palcové terénní gumy. Podvozek je vzduchový a jeho výšku je možné nastavit přímo z kabiny auta. K průjezdnosti pomáhá natáčecí zadní náprava a k bezpečnosti brzdy od Bremba s šestipístkovými brzdiči a 400mm karbon-keramickými kotouči.
V kabině je 12,3palcový digitální přístrojový štít a 12,8palcový displej infotainmentu. Interiér působí poměrně komfortně, k čemuž pomáhá i čalounění alcantarou, ale také elektricky ovládaná okna či sedačky nebo automatická klimatizace.
Zájemci musí počítat s tím, že každí objednané auto se vždy bude vyrábět na zakázku, takže to nějakou tu chvíli zabere. Základ této stavby vyjde na 1,5 milionu dolarů, tedy asi 35 milionů korun. Horní hranice je samozřejmě asi neomezená a záleží jen na zákazníkovi, jeho požadavcích a peněžence.