Mercedes-AMG_A_45_S_4matic-tuning-BRABUS_B45- (1)

BRABUS zvýšil výkon nejsilnějšímu produkčnímu čtyřválci na světě. Mercedes-AMG A 45 S je teď opravdový supersport

Autor: Pavel Srp - Zdroj: carscoops.com - Foto: Brabus - 28. 1. 2021


Mercedes-AMG A 45 S 4Matic současné generace má pod kapotou nejvýkonnější sériový čtyřválec na světě, ale pro BRABUS je to málo, takže se rozhodli výkon ještě zvýšit. Výsledkem je nárůst na 450 koní a 550 Nm. Úpravce i kvůli tomu auto pojmenoval jako B45-450.

Sériový Mercedes-AMG A 45 S 4Matic, který jsme před časem testovali, pohání čtyřválcový dvoulitr s jedním turbodmychadlem s 310 kW/421 koňmi a 500 Nm. To je víc, než nabízí i spousta šestiválců, včetně těch AMG s označením 43 i 53.

B45-450, tedy upravené AMG dostalo jednotku Brabus PowerXtra CPC, která upravuje naladění řídící jednotky, ale také Brabus BoostXtra adapter, což je vlastně blow-off ventil na turbodmychadlo. Úpravy se dostalo i airboxu, aby se motor mohl lépe nadechovat.

Úprava tedy výkon zvedla ze 421 na 450 koní a točivý moment z 500 na 550 Nm. A i díky tomu se naopak snížila hodnota zrychlení z 0 na stovku, která byl před úpravou 3,9 sekundy a po úpravě 3,7 sekundy. Maximální rychlost zůstala beze změny, auto stále jede až 270 km/h. Stále je to ale „nic“ ve srovnání s tunerem jménem Posaidon, ten totiž z motoru dostal 525 koní.

BRABUS nabídne ale i další možnosti vylepšení. Můžete si pořídit třeba sportovní pružiny a vybrat si snížení až 30 mm. Díky tomu pak do podběhů skvěle zapadnou i nové 20″ disky BRABUS Monoblock Z, obouvající pneumatiky Continental s rozměry 245/30 R20. Kola jsou prý lehčí než ta původní sériová.

Nechybí samozřejmě ani loga úpravce, která lze najít nejen na karoserii, ale také v interiéru. I ten vám tuner rád přepracuje přesně podle vašich přání a ochoty investovat finanční prostředky.

Největším pozitivem na tom všem je, že na auto dostanete tříletou záruku, protože auto má všechny potřebné testy TÜV, takže jsou plně schválené pro provoz na pozemních komunikacích.

Štítky: , , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru