Mercedes-AMG_A_45_S_4matic-tuning-BRABUS_B45- (1)

Mercedes-AMG A 45 S 4Matic současné generace má pod kapotou nejvýkonnější sériový čtyřválec na světě, ale pro BRABUS je to málo, takže se rozhodli výkon ještě zvýšit. Výsledkem je nárůst na 450 koní a 550 Nm. Úpravce i kvůli tomu auto pojmenoval jako B45-450.

Sériový Mercedes-AMG A 45 S 4Matic, který jsme před časem testovali, pohání čtyřválcový dvoulitr s jedním turbodmychadlem s 310 kW/421 koňmi a 500 Nm. To je víc, než nabízí i spousta šestiválců, včetně těch AMG s označením 43 i 53.

Přečtěte si také:  Tento Mercedes-Benz SL 500 vyměnil osmiválec za turbomotor z Toyoty Supra

B45-450, tedy upravené AMG dostalo jednotku Brabus PowerXtra CPC, která upravuje naladění řídící jednotky, ale také Brabus BoostXtra adapter, což je vlastně blow-off ventil na turbodmychadlo. Úpravy se dostalo i airboxu, aby se motor mohl lépe nadechovat.

Úprava tedy výkon zvedla ze 421 na 450 koní a točivý moment z 500 na 550 Nm. A i díky tomu se naopak snížila hodnota zrychlení z 0 na stovku, která byl před úpravou 3,9 sekundy a po úpravě 3,7 sekundy. Maximální rychlost zůstala beze změny, auto stále jede až 270 km/h. Stále je to ale „nic“ ve srovnání s tunerem jménem Posaidon, ten totiž z motoru dostal 525 koní.

BRABUS nabídne ale i další možnosti vylepšení. Můžete si pořídit třeba sportovní pružiny a vybrat si snížení až 30 mm. Díky tomu pak do podběhů skvěle zapadnou i nové 20″ disky BRABUS Monoblock Z, obouvající pneumatiky Continental s rozměry 245/30 R20. Kola jsou prý lehčí než ta původní sériová.

Nechybí samozřejmě ani loga úpravce, která lze najít nejen na karoserii, ale také v interiéru. I ten vám tuner rád přepracuje přesně podle vašich přání a ochoty investovat finanční prostředky.

Přečtěte si také:  Německý úpravce si vzal do parády mamutí BMW X7. Nadělil mu vyšší výkon i nová kola

Největším pozitivem na tom všem je, že na auto dostanete tříletou záruku, protože auto má všechny potřebné testy TÜV, takže jsou plně schválené pro provoz na pozemních komunikacích.