BMW M2 CS přijíždí sice na sklonku života řady 2, ale jde, zdá se, o opravdu skvělé sportovní auto. Potvrdilo se to i na okruhu Nürburgring, kde zajelo vážně skvělý čas. Za volantem při jízdě tradičně seděl Christian Gebhardt.

Průjezd epickou Severní smyčkou okruhu Nürburgring pořádá německý magazín SportAuto často, bere tam ta nejzajímavější auta světa a pilotuje je Christian Gebhardt. Tentokrát volba padla na BMW M2 CS, výrazně vylepšenou a posilněnou em dvojku.

Přečtěte si také:  BMW M2 CS se představuje. Limitovaná edice nabídne 450 koní a spoustu karbonu

Tohle auto bude vyrobeno jen v limitované edici, takže ho automobilka náležitě odlišila. Na pohled ho poznáte například podle spousty doplňků vyrobených z plastů vyztužených uhlíkovými vlákny (CFRP).

Posílen byl také motor, který vychází z BMW M2 Competition. Výkon dvojicí turbodmychadel přeplňovaného řadového šestiválce byl zvýšen na 331 kW/450 koní (+29 kW/40 koní).

A na okruhu řidiči ocení novinky, které „běžná“ M2 mít nemůže. Jde o adaptivní podvozek a pneumatiky Michelin Cup anebo příplatkové M karbon-keramické brzdy (v sérii jsou tu M sportovní brzdy s červeně lakovanými třmeny).

Přečtěte si také:  820 koní. Takovou porci výkonu dostalo BMW M8 Cabrio od G-Power

To je teorie, ale jak to funguje v praxi? Christian Gebhardt zajel čas 7:42.99, což je rychlejší, než například čas Porsche 911 GT3 RS (996), s nímž na Nürburgringu zajel Walter Röhrl čas 7:43.00 (podle webu FastestLaps). A porazil i první generaci Audi R8 V10, které tu má čas 7:44.00. Docela slušné, co říkáte?

Mimochodem BMW M2 Competition zajelo na Nürburgringu čas 7 minut a 52 sekund.