BMW chystá vlastní luxusní značku, dostane i jiné, černobílé logo

Autor: Tisková zpráva - 8. 9. 2017


Nová obchodní značka bude doprovázet modelovou ofenzivu prémiové automobilky segmentu luxusních vozů. Zaměřovat se bude na přitažlivost, exkluzivní vzhled a nezapomenutelné životní zážitky.

Jako součást své nadcházející modelové ofenzivy vytvořilo BMW novou vizuální podobu svých luxusních vozů, která posune charakter a úroveň nejluxusnějších zástupců jeho modelové řady do výjimečné kategorie produktů. Připravované BMW řady 8 a BMW X7, stejně jako BMW i8 a připravované BMW i8 Roadster se připojí k BMW řady 7 ve značně rozšířeném segmentu luxusních modelů značky. Tyto automobily mají schopnost se nesmazatelným písmem vrýt do paměti, takže svým jedinečným a emotivním pojetím dokáží mimořádným způsobem obohatit charakteristický životní styl zákazníků. Identita a přístup, sdílené elitními modely BMW, se odrážejí v nově navrženém logu, které kombinuje černobílou verzi prvního použitého znaku výrobce před 100 lety, na němž je jméno společnosti „Bayerische Motoren Werke“ napsáno v plném znění. Nová vizuální podoba luxusních modelů značky se poprvé představí ve dnech 14. až 24. září 2017 na autosalonu IAA 2017 ve Frankfurtu nad Mohanem.

Nové logo svou klasickou a decentní estetikou a původním jménem společnosti vyzdvihuje nenapodobitelnou historii značky BMW. Odhodlání vyvíjet unikátní technologie a koncepty patří společně se schopností čelit všemožným výzvám a vycházet z nich ještě silnější mezi hluboce zakořeněné prvky dědictví BMW. Tento přístup – zahrnující vše od prvního leteckého motoru, který pokořil světový rekord v nastoupené výšce, až po uvedení značky BMW i – se osvědčil nejen jako úspěšný recept, ale také prokázal zapálení společnosti pro danou věc, ukázal její sebedůvěru a talent v převádění vizí budoucnosti v současnost. Je také zřetelný v životním stylu cílové skupiny zákazníků, kteří jsou zvyklí na zkoušení nových věcí, jsou rádi ve vedení a preferují volný a nezávislý způsob života.

„Pro tyto lidi je život o co nejlepším možném využití jim vyhrazených dnů,“ říká Hildegard Wortmann, senior viceprezident značky BMW. „Jejich motto zní ,uchopit okamžik‘ – tedy využít maximum z každé chvíle se smysluplnými a krásnými věcmi.“

Volnomyšlenkářský a průkopnický duch vytváří progresivní luxus

Luxus uvnitř vozu představuje plody vzešlé z jedinečné odborné znalosti v nejrůznějších oblastech vývoje. Autentický, přesvědčivý a především moderní luxus čerpá ze studnice tradic a průkopnického ducha. Je zakořeněn v dlouholetých zkušenostech, v prohlubujících se znalostech a v nadání pro inovace. Vlajkové modely v portfoliu automobilky BMW představují nové pojetí luxusu – takové, které spojuje emotivnost, definovanou inspirativní estetikou, a radost z jízdy se svobodou a nespoutanou individualitou.

Pokračující vývoj luxusu jakožto koncepční vize je v modelovém schématu BMW úzce spojen s číslicemi 7 a 8. Luxusní limuzína BMW řady 7 slouží již 40 let jako dokonalý příklad exkluzivní radosti z jízdy. V jiné kategorii vozů BMW tvoří fascinující podobu BMW řady 8, jehož původ se datuje až do roku 1989, avantgardní, dynamické a inovativní využití tvarů, nemluvě o síle technologického pokroku. Nová řada 8 destiluje eleganci, dynamiku a luxus do typických kupé tvarů značky BMW. Mezitím plug-in hybridní BMW i8 napsalo první kapitolu budoucnosti sportovních automobilů. Celkově vzato, inovace založené na průlomových úspěších, jako je využití uhlíkových vláken při výrobě sériových automobilů, dálkově ovládané parkování a laserové světlomety BMW, jsou známkou progresivního charakteru současné rodiny luxusních vozů BMW.

Inspirativní zážitky, unikátní životní okamžiky

BMW se zaměřuje na neustálý rozvoj vztahů se svými zákazníky, na zážitky a emoce a také na individuálně uzpůsobené nabídky. Cílem značky je zákazníkům každý den nabídnout unikátní zážitky z jízdy na základě jedinečných a vylepšených služeb. Nadcházející servisní schůzky probíhají jako součást služby „pick-up and return“ (vyzvednout a vrátit), která je přizpůsobená individuálním potřebám zákazníka. A speciálně navržená služba Add-on mobility pro majitele luxusních automobilů nabízí bezkonkurenční flexibilitu a svobodu. Pokud například řidič BMW řady 7 potřebuje automobil s větším počtem sedadel, může rovnou přesednout do BMW X7. Zatímco pro radost ze sportovní víkendové projížďky bude mít k dispozici BMW řady 8.

Nabídku modelů BMW a služby pro globálně expandující segment luxusních vozů doplňuje velké množství zážitků, které se inspirují konkrétními požadavky moderních zákazníků z celého světa a sahají nad rámec radosti z jízdy automobilem. Program BMW i Pure Impulse Experience pro majitele BMW i8 vydláždil cestu k pozoruhodným kulturním, lifestylovým a cestovním zážitkům – od exkluzivních vyhlídkových jízd a galavečerů v michelinských restauracích, přes návštěvy udílení ceny Grammy v Los Angeles a veletrhu umění Art Basel v Hongkongu až po dostihy White Turf na zamrzlém jezeře ve Svatém Mořici.

Závazek společnosti k tomu, že zajistí jedinečné zážitky spojené s mobilitou – a k touze vytvářet unikátní inspirativní zážitky, jež jsou pro BMW tak typické – se stává svědkem největší modelové ofenzivy značky v kategorii luxusních automobilů. „Budujeme luxusní ekosystém jedinečných služeb a zážitků, které zahrnují celou řadu luxusních modelů a vytvářejí mimořádné a nezapomenutelné okamžiky,“ vysvětluje Wortmann.

Dlouhá historie BMW jakožto značky, která dokáže zapůsobit na emoce, odráží její nadšení pro výjimečné momenty a její odvahu vytvořit pro své zákazníky a fanoušky jedinečné zážitky. Příkladem je sbírka BMW Art Car Collection, série „uměleckých děl na kolech“, která ve světě nemá obdoby. Renomovaní umělci z celého světa od roku 1975 proměňují sériově vyráběné automobily a závodní vozy značky v široce obdivované muzejní exponáty. Jedním z výrazů autenticity kolekce BMW Art Car Collection je to, že mnoho z těchto unikátních uměleckých děl oslavilo svou premiéru nikoliv na autosalonu nebo na podobné automobilové výstavě, ale na závodní trati.

Tyto nezapomenutelné okamžiky a exkluzivní místa jsou nejvhodnější pro kontakt BMW s potenciálními zákazníky – a proto nabízejí ideální prostředí, kde představit novou produktovou kategorii. „Automobily BMW potřebují být představovány na místech, kde se zdržují cíloví zákazníci segmentu luxusních automobilů,“ dodává Wortmann. „Zde nejsme pouze výrobcem automobilů, ale i partnerem, který chápe luxusní život a je protagonistou tohoto světa.“


TIP: Spočítejte si nejvýhodnější autopojištění

Kalkulačka: povinné ručení a havarijní pojištění


Štítky: , , , , , , , , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru