Ne jen auty živa je leckterá značka. Některé se pouští také do gastronomických pokusů. Jen si vzpomeňte na slavný párek Volkswagenu, který je nejprodávanějším produktem značky. Bentley se také rozhodlo nabídnout zákazníkům nějakou dobrotu, ale jde na to trošku jinak. Zdravěji.

V britském městě Crewe, kde sídlí vedení značky Bentley, nechala automobilka postavit několik včelínů, kam nasadila na 120 000 včel. To se stalo už v květnu loňského roku. To je o rok později, než totéž začalo dělat Porsche. Letos, právě v těchto dnech, může Bentley sklízet, co zaselo, tedy med a rovnou už slaví stou naplněnou sklenici!

Je ale celkem škoda, že tato zdravá sladkost nebude určená k přímému prodeji pro veřejnost. Většinu vyprodukovaného medu automobilka nechá pro své zaměstnance a několik málo sklenic věnuje vybraným zákazníkům, kteří si do Crewe přijedou nakonfigurovat svůj nový vůz.

Toto ale nemusí platit napořád. Bentley má z úspěchu radost a vidí, že by tímto mohlo přispět k udržitelnosti města Crewe. Proto má v plánu vystavět další úly a přidat další včely. Pokud se i novým „zaměstnancům“ značky bude takto dařit, mohl by se příští rok med dostat i do prodeje.