SEAT

Jak SEAT Ibiza přišel ke svému jménu? – video

„Rozhodování o názvu auta je podobným procesem, jaký absolvují rodiče, když vybírají jméno pro své dítě – jméno musí být emocionálně silné a vhodné pro život,“ vysvětluje Vincenza Magliocco, vedoucí produktového marketingu pro modelovou řadu Ibiza ve společnosti SEAT. V případě modelu SEAT Ibiza bylo jméno vybráno v 80. letech, v době boomu cestovního ruchu ve Španělsku. V rámci […]

Jak SEAT Ibiza přišel ke svému jménu? – video Přečíst celý článek...

Jacuzzi SEAT Ibiza aneb z auta vířivkou – foto + video

BENEDETTO BUFALINO je francouzský umělec, který pro své nápady rád využívá automobily. Před nějakou dobou nás zaujal karoserií Ferrari z kartonu, kterou navlékl na své auto, ale tentokrát se odvázal o trochu více. Možná ho zaujali tito mladíci, kteří si přestavěli auto na bazén, a tak se rozhodl něco podobného vyrobit také. Z postaršího SEATu

Jacuzzi SEAT Ibiza aneb z auta vířivkou – foto + video Přečíst celý článek...

Auta, která se nikdy nevyráběla: SEAT Toledo Vario

V dalším seriále aut, která se nikdy nevyráběla, se podíváme opět do Španělska. Na hlavní stránce clubseattoledo.com se nedávno objevily dvě fotky hodně zvláštního kombíku, který z boku připomíná druhou generaci SEATu Toledo označovanou jako 1M. Ta v roce 1999, kdy vstoupila do prodeje, nahrazovala veleúspěšnou první generaci postavenou na nemoderním upraveném podvozku Volkswagenu Golf

Auta, která se nikdy nevyráběla: SEAT Toledo Vario Přečíst celý článek...

SEAT slaví úspěchy českých atletů na mistrovství Evropy v Curychu

SEAT slaví s českými atlety jejich úspěchy z mistrovství Evropy v Curychu, které skončilo v neděli 17. srpna. Česká atletická výprava veze domů 4 medaile, z toho 1 zlatou, 1 stříbrnou a 2 bronzové. K tomu je nutné připočítat deset účastí ve finále. To je třetí nejlepší výsledek v historii samostatné české atletiky, navzdory neúčasti

SEAT slaví úspěchy českých atletů na mistrovství Evropy v Curychu Přečíst celý článek...

SEAT Leon Cupra Sub8: rekordman se podívá na silnice

O předokolkovém souboji o korunu krále severní smyčky Nürburgringu toho bylo napsáno už mnoho. Nebudeme se tedy rýpat v tom, za jakých podmínek, ani v tom, že Renault jel ve specifikaci, která naprsto postradá hlavní výhodu hothatchů – tedy denní použitelnost. Důležitá je jedna jediná věc, Cupra Sub8, tedy automobil ve specifikaci, pomocí které se podařilo

SEAT Leon Cupra Sub8: rekordman se podívá na silnice Přečíst celý článek...

Když se historie potká s přítomností aneb SEAT Ibiza slaví 30 let – video

Věřím tomu, že vám neuniklo to, že SEAT letos slaví 30 let svého nejprodávanějšího modelu Ibiza. Byl to vůbec první model, který byl opravdovým SEATem, a tak mají oslavy o to větší kouzlo. K tomuto jubileu byla představena dokonce speciální verze Ibiza 30th Anniversary. První generace, představená v roce 1984, byla velkou novinkou, protože vycházela z platformy

Když se historie potká s přítomností aneb SEAT Ibiza slaví 30 let – video Přečíst celý článek...

30 let SEAT Ibiza: koncepční vozy

První SEAT Ibiza způsobil před 30 lety na Pařížském autosalonu 1984 rozruch a během následujícího období spatřila světlo světa řada koncepčních vozů a prototypů, které uváděly v úžas návštěvníky předních světových autosalonů. SEAT v uplynulých třech desetiletích využíval svůj inovativní design k další inspiraci vývojářů, pracujících na nových generacích Ibizy, nebo aby předznamenal rozšíření modelové řady o nové

30 let SEAT Ibiza: koncepční vozy Přečíst celý článek...

30 let SEAT Ibiza: tři tituly mistra světa v rallye

Historie modelu SEAT Ibiza zahrnuje rovněž účast v motoristickém sportu. Legendární model španělské značky se účastnil závodů, ponejvíce však soutěží, prakticky od okamžiku, kdy byl poprvé představen. SEAT získal se soutěžním vozem Ibiza Kit Car tři tituly mistra světa v rallye v dvoulitrové třídě, což byl výkon, který by se nikdo neodvážil předvídat v roce 1985, kdy bylo založeno oddělení

30 let SEAT Ibiza: tři tituly mistra světa v rallye Přečíst celý článek...

30 let SEAT Ibiza: úspěšný příběh, který trvá již tři desetiletí – video

Historicky nejúspěšnější model značky SEAT je na trhu již 30 let. SEAT Ibiza se v průběhu uplynulých tří desetiletí stal nejprodávanějším modelem v dlouhé historii španělské značky a téměř 15 let vede statistiky registrací v segmentu malých vozů ve Španělsku. Všechny čtyři generace modelu SEAT Ibiza sdílejí sportovního ducha a mladý charakter. Motoristé jim dlouhodobě dávají přednost

30 let SEAT Ibiza: úspěšný příběh, který trvá již tři desetiletí – video Přečíst celý článek...

Barbora Špotáková jezdí za úspěchy v novém vozu SEAT Alhambra

Úspěšné partnerství mezi značkou SEAT a nejlepší českou atletkou Barborou Špotákovou vstupuje do nové fáze. Dvojnásobná olympijská vítězka převzala nový vůz SEAT Alhambra v sedmimístné verzi s bohatou nadstandardní výbavou. „Alhambru jsem měla od loňského července a nemohu si jí vynachválit, takže jsem se po roce rozhodla, že jí zůstanu věrná. Sotva si lze představit

Barbora Špotáková jezdí za úspěchy v novém vozu SEAT Alhambra Přečíst celý článek...

Nová generace SEATu Ibiza by měla dorazit v roce 2016

SEAT Ibiza, nejprodávanější model této španělské automobilky, letos slaví již 30 let. První generace, tehdy vůbec první model, který SEAT konstruoval zcela sám, sjela z výrobního pásu barcelonského závodu Zona Franca již v roce 1984. Ta aktuální, již čtvrtá generace, je ale na trhu už šest let. Pomalu je na čase vyměnit ji za novou. Letos

Nová generace SEATu Ibiza by měla dorazit v roce 2016 Přečíst celý článek...

Ceny automobilů na CNG za posledních 12 měsíců významně poklesly, zájem řidičů naopak roste

Vozidel poháněných CNG jezdí podle nejnovějších statistik po českých silnicích přes 7 200, do konce roku jich bude podle odhadů dokonce 8 000. Český motorista přitom může na trhu vybírat z více než 60 modelů. Jaká je však ekonomika vozů na CNG? Vyplatí se i tam, kde řidiči nejezdí každý den dlouhé vzdálenosti? Zkušenosti z provozu CNG vozů

Ceny automobilů na CNG za posledních 12 měsíců významně poklesly, zájem řidičů naopak roste Přečíst celý článek...

Přejít nahoru