Přehled podle automobilky

ABT Audi S1: nejmenší Audi na steroidech

Už standartní Audi S1 nabídne z foukaného čtyřválce o objemu 2,0 litru poměrně zajímavý výkon 231 koní. To s takto malým autem dělá divy a rozhodně byste ho neoznačili za lenocha. Na druhou stranu se přeci nenecháte vysmát kolegy na silnici, když už vás tak malé auto stálo tak velké peníze. S řešením přispěchal dvorní […]

ABT Audi S1: nejmenší Audi na steroidech Přečíst celý článek...

David Brown Automotive Speedback GT – foto + video

Událost, která se nestává každý den! Máme zde novou automobilku z Británie a její první model. Tuhle zprávu jste mohli číst zhruba  před pěti měsíci, co se od té doby změnilo? Společnost David Brown Automotive nás v tiskové zprávě před nějakou dobou navnadila informací o příchodu na trh a produkcí automobilů, které se v tom

David Brown Automotive Speedback GT – foto + video Přečíst celý článek...

Když se historie potká s přítomností aneb SEAT Ibiza slaví 30 let – video

Věřím tomu, že vám neuniklo to, že SEAT letos slaví 30 let svého nejprodávanějšího modelu Ibiza. Byl to vůbec první model, který byl opravdovým SEATem, a tak mají oslavy o to větší kouzlo. K tomuto jubileu byla představena dokonce speciální verze Ibiza 30th Anniversary. První generace, představená v roce 1984, byla velkou novinkou, protože vycházela z platformy

Když se historie potká s přítomností aneb SEAT Ibiza slaví 30 let – video Přečíst celý článek...

Test Škoda Octavia 1,2 TSI 77 kW

Mainstream českých silnic, komu by se nevybavila právě Škoda Octavia. I ve své poslední, aktuální generaci, která je s námi od roku 2013, plní cesty naší republiky měrou vrchovatou. Pojďme se podívat na poměrně zvláštní kombinaci, která čítá základní zážehovou jednotku a takřka maximální výbavu. Zevnějšek nejprodávanějšího vozu mladoboleslavské automobilky není asi třeba nijak detailně představovat.

Test Škoda Octavia 1,2 TSI 77 kW Přečíst celý článek...

Dodge Charger SRT Hellcat: nejrychlejší sériový sedan planety – foto + video

Dodge Challenger SRT Hellcat dostává bratříčka ze stejné stáje. Přídomek Hellcat nově ponese také čtyřdveřový sedan Charger, který používá podobnou techniku. Pod přední kapotou pak najdeme kompresorem přeplňovaný osmiválec s výkonem 527 kW/717 koní a točivým momentem 881 Nm. Automobilka o novém Chargeru SRT Hellcat mluví jako o nejrychlejším sériovém sedanu světa. Důležité je slůvko sériový, toto

Dodge Charger SRT Hellcat: nejrychlejší sériový sedan planety – foto + video Přečíst celý článek...

BMW Z4 Roadster v steampunkovém stylu od Carlex Design

Jules Verne je autor, jehož příběhy hltal v určité době asi každý z nás. Svět plný technických zvláštností a vymožeností uměl líčit tak dokonale, že jsme byli ochotni tomu věřit. Však se také po čase ukázalo, že spousty jeho výmyslů se do reality přenést dají. Jules Verne byl vlastně takovým zakladatelem žánru sci-fi, od kterého

BMW Z4 Roadster v steampunkovém stylu od Carlex Design Přečíst celý článek...

Kdo vyhraje sprint: Ferrari F40, Lamborghini Aventador, Porsche 9ff, Ford GT, McLaren MP4-12C nebo McLaren P1? – video

Znáte takové ty hospodské debaty, kdy jeden tvrdí, že nejrychlejší auto je Ferrari, druhý tvrdí, že rozhodně ne, že je to Lamborghini, ale s tím zase nesouhlasí ten třetí, protože je to zcela jistě McLaren… Parta majitelů podobných supersportů se rozhodla to vyzkoušet a na start sprintovací dráhy nepostavili žádná ořezávátka, ale exkluzivní supersporty… Nevěříte?

Kdo vyhraje sprint: Ferrari F40, Lamborghini Aventador, Porsche 9ff, Ford GT, McLaren MP4-12C nebo McLaren P1? – video Přečíst celý článek...

VW Polo (6N) dostalo zběsilý swap motoru z motorky – foto + video

Pokud to s tuningem myslíte opravdu vážně, poměrně často se dostanete do situace, že automobilka v dané modelové řadě nenabízí žádný motor s potenciálem pro další (rozumějte větší) úpravu. V tu chvíli se porozhlídnete někde jinde… A nebo pokud jste opravdu zarytým fanouškem, například modelu Volkswagen Polo, přemýšlíte o úpravě, která se nazývá swap engine. Tedy

VW Polo (6N) dostalo zběsilý swap motoru z motorky – foto + video Přečíst celý článek...

Ve dne Infiniti Q50 a v noci bestie – video

Japonská automobilka Infiniti, chcete-li luxusní odnož Nissanu, potvrdila vývoj a následnou reálnou produkci sedanu Q50 Eau Rouge. Přirovnejme to k bavorské variantě M, nebo stuttgartskému AMG. To, že se nebude jednat o žádné ořezávátko, dokazuje už fakt, že jako pohonná jednotka bude použit 3,8l V6 známý například z Nissanu GT-R. Že by nám vyrostl další zabiják

Ve dne Infiniti Q50 a v noci bestie – video Přečíst celý článek...

Nissan podporuje fotbalisty Thiaga Silvu a Andrése Iniestu

Nissan potvrdil záložníka týmu Barcelony a španělské reprezentace, Andrése Iniestu, a kapitána brazilské reprezentace a týmu Paris Saint-Germain, Thiaga Silvu, jako své první globální ambasadory pro své partnerství s Ligou mistrů UEFA. Iniesta a Silva, jakožto noví „Tvůrci zážitků“ (Engineers of Excitement), pomohou japonskému výrobci automobilů v jeho kampani při zavádění nových inovací zlepšujících zážitky

Nissan podporuje fotbalisty Thiaga Silvu a Andrése Iniestu Přečíst celý článek...

Jak zachránit odtah svého vozu? Striptýzem! – video

Už se vám někdy stalo, že jste někde zaparkovali auto, odešli jste a když jste se vrátili zpátky, auto tam nebylo? Ne, nebylo ukradené, ale odtáhli ho strážníci městské policie. Mně jo. A nebyl to příjemný pocit. Nicméně v Rusku se jedna nešťastná řidička snaží odtahu své sněhobílé Mazdy CX-5 zabránit poměrně netradičně. Video se

Jak zachránit odtah svého vozu? Striptýzem! – video Přečíst celý článek...

Mercedes-Benz C63 AMG: nová verze ultimativního ,,Céčka“ na okruhu – video

Mercedes-Benz třídy C v aktuální generaci 63 AMG je puristická atmosférická bestie, jejíž hlavní úlohou je demolice zadních pneumatik. No dobře, trochu přeháním, nicméně nová verze AMG pro aktuální třídu C je za dveřmi a zdá se, že tuto vlastnost budou mít se svým předchůdcem společnou. Co však již tyto vozy spojovat nebude, je úžasný atmosférický

Mercedes-Benz C63 AMG: nová verze ultimativního ,,Céčka“ na okruhu – video Přečíst celý článek...

Přejít nahoru