Z auta je teď herna. Hry na infotainmentu i přes telefon už si zahrajete i v Audi a v užitkových VW
Z auta je herní konzole. Audi a Volkswagen zavádějí AirConsole – zábavnou platformu pro hraní her během jízdy i na parkovišti.
Z auta je herní konzole. Audi a Volkswagen zavádějí AirConsole – zábavnou platformu pro hraní her během jízdy i na parkovišti.
RAM se vrací k legendárnímu motoru V8 HEMI. Tisíce objednávek během jediného dne ukazují, že Amerika (i Evropa) osmiválce ještě neodepsala.
DS N°4 je nový kompaktní hatchback, který spojuje francouzský styl, komfort, ticho a moderní technologie. K dispozici i jako elektromobil.
INEOS Grenadier s portálovými nápravami míří do výroby. Terénní bestie od LETECH zvládne extrémy a přichází i ve variantě pro záchranáře a firmy.
Fiat 500 Hybrid se vrací do Turína, kde vznikla legenda. Nová kapitola pro ikonický model spojuje tradici, inovace a italský styl.
Fiat 500 se vrací domů: Legendární model znovu ožívá tam, kde se narodil Přečíst celý článek...
Jeep Compass 4xe je připraven na bláto, psa i výlety. Praktický interiér a chytré detaily dělají z auta parťáka pro každý den.
V terénu jako doma. Nový Jeep Compass 4xe vás vezme dál, než silnice dovolí Přečíst celý článek...
Hyundai IONIQ 6 N není jen výkonný elektromobil. Nabízí 650 koní, precizní podvozek, pokročilé chlazení a technologie pro okruh i silnici.
Nový Aston Martin Vantage S zrychlí na 100 za 3,3 s. Výkon, eleganci a techniku kombinuje s noblesou. Změn je víc, než se na první pohled zdá.
Nejostřejší Aston Martin Vantage S je tady. A není pro každého… Přečíst celý článek...
Česká značka hlásí úspěchy i na poli elektromobilů. Výrobce jejich odbyt meziročně zvýšil o 196,8 % na 46 000 vozů.
Speciální edice Porsche Taycan a Cayenne Black Edition přinášejí černé akcenty, vyšší výbavu a u Taycanu také delší dojezd. Černá barva ale není podmínkou.
Máte Toyotu s vysokým nájezdem? Můžete vstoupit do nového klubu řidičů, kteří neřeší věk auta, ale to, kolik ještě zvládne.
Tyrone Johnson dokonce v rozhovoru prohlásil, že dnes už prostě nikdo manuál nechce. Zároveň se domnívá, že lidé už dnes nechtějí klasickou ruční brzdu ani analogové budíky.