Už několikrát jsme psali o tom, že udělat dnes reklamu na auto, je velmi těžké. Všechno už tu bylo, a jakmile nějaký vůz ukážete v až příliš zábavném světle, hrozí, že vám úřady reklamu zakáží. Ostatně, obávám se, že přesně to Suzuki hrozí, protože velmi netradiční cestou ukázalo, jak moc umí být nový Jimny zábavný. A to i v terénu.

Nedávný příklad Volkswagenu, který to zkusil ukázat také a navíc podobnou cestou, ukázal, že úřady rozhodně nemají smysl pro humor.

Volkswagen si chtěl utahovat ze zakázaných reklam. Tak ho také zakázali

Ale zpět k Suzuki. Jeho model Jimny nedávno přišel ve své nové generace, ve které nabízí širokou paletu výrazných barev, moderní technologie, ale stále také schopnosti mimo asfaltové silnice. Suzuki ho rádo ukazuje jako sice malé, ale velmi zábavné a zároveň schopné SUV, které potěší i srdce zarytého off-roadisty. Mimochodem Suzuki Jimny je městským autem roku!

A možná i proto se australské zastoupení značky rozhodlo Jimny prezentovat v reklamě, kde dvě auta představují velmi netradiční kolečkové brusle. Ty má na sobě bruslař, který vypadá, že vypadl ze sedmdesátých let, ale třeba je to dnes v Austrálii moderní. Brusle, tedy, malé Suzuki Jimny mají mlhovky a při jízdě pozpátku jim dokonce svítí i správné světlomety.

Upřímně si myslíme, že kdyby Suzuki něco takového opravdu vyrobilo, našlo by se jistě dost bláznů, kteří by si to koupili. My nakonec možná také…