Audi R8 V10 Spyder upravená od REGULA Tuning

Od Anina Russová | 3. 12. 2013 0

Je tohle ještě normální? Jestli tápete a nechápete o čem to zase mluvím, pak stačí dočíst a kouknout do galerie, vše pochopíte poměrně rychle. V galerii se představí zatraceně placatá Audi R8 Spyder, která v sobě ukrývá motor V10 o objemu 5.2 litru o výkonu 525 koní a s 530 Nm točivého momentu.

Regula-Tuning-Audi-R8-Spyder-nahled

Tahle bestie svůj výkon umí zužitkovat do poslední kobylky, ale pak vážně nepochpopím, proč z auta, které skvěle jede udělá něco, co bude schopno jet jen rovně a po absolutně rovné silnici.

Společnost, která se do něčeho takového pustila, si říká Regula Tuning a sídlí v sousedním Německu. Tahle společnost si oblíbila tuning vyznačující se velkými nárazníky, spoilery, koly a pokud možno co nejvíce sníženými podvozky. Stejným způsobem šli i na Audi R8.

Za necelých 8 tisíc EUR zákazník dostane nový přední i zadní nárazník a boční prahy vyrobené z karbonu, nové (a speciálně pro tuto úpravu vyvinuté) výfukové potrubí či sadu 20 palcových kol Oxigin-Oxrock obouvající pneumatiky o rozměru 265/30 R20 na přední nápravě a 305/25 R20 na té zadní.

Co vy na to? Je škoda takhle upravovat auta, která v sobě mají poměrně slušný potenciál k opravdu rychlé jízdě a nebo je lepší na tohle nehledět a držet se současného trendu placatých aut?

-AR-