Oblíbenost automobilových značek se v čase proměňuje a to, co platilo před pěti lety, už nemusí platit dnes. Consumer Reports teď zveřejnilo žebříček oblíbenosti vozidel jednotlivých automobilových značek přímo podle jejich samotných majitelů.
Anketa byla prováděna mezi majiteli daných aut, přičemž otázka zněla, zda by si majitelé auto „své“ značky koupili znovu. Výsledky jsou seřazeny podle četnosti odpovědí „určitě ano“.
Vezmeme to od nejoblíbenějších značek, kde minimálně TOP 5, spíše TOP 7 vlastně není překvapení, protože majitelé těchto značek je zpravidla berou jako svůj „love brand“. Nejvíce zákazníků by si znovu koupilo Porsche, v těsném závěsu jsou majitelé Genesis (luxusní značka automobilky Hyundai) a na třetím místě jsou majitelé elektromobilů Tesla.
Nejoblíbenější automobilovou značkou je opět Toyota, druhý je Mercedes-Benz a třetí Tesla
Zajímavější je to na druhé straně žebříčku. Nejméně zákazníků (jen půlka) by si znovu koupilo auto značky Infiniti (28. místo), která patří Nissanu, přičemž Nissan je jen o pár míst výše (25. místo). Předposlední je docela překvapivě Volkswagen a před ním je Mercedes-Benz.