Citroën C3 registruje po 2,5 letech od uvedení do prodeje již 600 000 prodaných kusů. Tato 3. generace C3 splňuje označení Success Story a více než kdy jindy potvrzuje svůj statut nejprodávanějšího vozu značky. Díky tomuto výsledku se Citroën C3 stal třetím nejprodávanějším vozem ve Francii a čtvrtým nejprodávanějším modelem své kategorie v Evropě!
Citroën C3, který byl uvedený na trh před 2,5 lety v listopadu 2016, již registruje 600 000 prodaných kusů. Z toho, že zákazníci si od začátku letošního roku objednali již více než 100 000 vozů, je jasné, že vůz pokračuje ve svém růstu.
Výsledek: Citroën C3 je 3. nejprodávanějším vozem ve Francii ze všech segmentů a také 4. nejprodávanějším modelem v Evropě ve své kategorii (segment B hatchback). Je to bestseller značky a má největší podíl na úspěchu obchodní strategie Citroënu, který dosáhl největšího růstu z TOP 12 automobilových značek v Evropě.
Atraktivu vozu Citroën C3 potvrzuje i zastoupení proaných vozů s vyšší verzí výbavy, jež jsou symbolem nákupů „pro radost“:
- 40 % objednaných vozů v nejvyšší verzi výbavy (úroveň 3 „Shine“)
- 65 % prodaných vozů v dvojbarevné verzi karoserie
- 55% prodaných vozů s prvky Airbump
- 25 % prodaných vozů s příplatkovým barevným interiérem