Jestliže jste po přečtení titulku jako majitelé nebo jen fandové vozu mnichovské značky ihned začali nesouhlasně vrtět hlavou, pak vězte, že tento průzkum udělali Britové. Proč ti by měli milovat řidiče v BMW, no řekněte sami. Nicméně…
Jennings Motor Group, britský prodejce aut, si nechal udělat průzkum toho, jak lidé vnímají jednotlivé automobilové značky. A výsledek? Nejhorší jsou podle nich ti v BMW, tohoto názoru bylo až 21,3 % dotázaných. S pouhými 8 procenty jsou na druhém místě ti, kdo sedí za volantem Renaultu, pak ti v Audi (6,3 %), Volkswagenu (4,1 %) a Peugeotu (2,3 %).
Naopak z druhé konce se umístili majitelé Mercedes-Benz, kteří jsou považováni za klidné a opatrné řidiče. Za nejhorší, bez ohledu na to v jakém autě sedí, považují Britové čerstvé majitele řidičských průkazů. Tohoto názoru je 47,4 % dotázaných, na druhém místě jsou důchodci (27 %) a třetí nejhorší jsou řidiči užitkových vozidel.