Na silnici se nové BMW M3 Touring ještě ani neohřálo a už jej můžete potkat upravené. Svůj kit na něj totiž už představuje AC Schnitzer. Zaměřil se na design, ale i na techniku.
Rychle bavoráky bývaly zpravidla jako SUV, sedany a kupé, kombíky byly v nabídce pouze dva a vždy šlo o M5 (generace E34 a E61). Po dlouhé době si ale zase jedno eMko v praktické karoserii budete moci pořídit. Mnichovský výrobce představil ostrý kombík BMW M3 Touring. Nabízet se bude pouze jako verze Competition s 510 koňmi, pohon všech čtyř kol M xDrive (s odpojitelným předkem) a s automatickou převodovkou.
AC Schnitzer už nabízí úpravu pro klasický sedan BMW M3, takže na kombík toho nemusel moc měnit. Stejně jako u něj nabízí zvýšení výkonu ze sériových 375 kW/510 koní a 650 Nm na 434 kW/590 koní a 750 Nm. Může za to úprava řídící jednotky a montáž nového výfukového potrubí, které končí dvěma dvojitými koncovkami. Pokud by to nestačilo, nabízí německý tuner ještě úpravu na 454 kW/610 koní a 750 Nm.
Kombík putoval díky novému podvozku blíže k asfaltu – vpředu o 15 a vzadu o 20 mm – a má jinak naladěné tlumiče. Vyměnit si můžete nechat také kola. AC Schnitzer nabízí vlastní odlehčené kované disky AC3 nebo klasická litá kola AC1 v kombinaci stříbrná/antracit, případně obráceně antracit/stříbrná.
Karoserie dostala několik drobných designových vylepšení, která se mají prý pozitivně projevit i na aerodynamice. Pod předním nárazníkem je nový spojler a na jeho boku křidélka, což podle AC Schnitzer přidává při 200 km/h na přední nápravu přítlak 40 kg. Na stříšce na kufru je další spojler, který na zadní nápravu přidává další 20kilogramový přítlak (také ve 200 km/h), naproti tomu jiný difuzor usměrňuje proudění vzduchu pod autem a za autem. Jsou tu i nějaké další drobnosti jako jiná výplň přední kapoty a otvoru v předních blatníkách.
.