BMW s novými modely M3 a M4 tak trošku šláplo do vosího hnízda, když je představilo s velkými ledvinkami na přední části. Větší kontroverzi už asi vymyslet nemohli. Začalo se o nich mluvit, většinou v dost negativním tónu, jakmile unikly první fotky obou aut. A když pak byla oficiálně představena, debaty dosahovaly až neskutečných rozměrů.

Nutno ale říct, že naživo ty ledvinky nejsou tak přehnané, jak působí na fotkách. A navíc, právě u M3 a M4 tak úplně nejde o rozměr nějakých ledvinek, ale o to, jak jezdí. A v tomto směru je to bez debat, protože obě auta jsou prostě dobrá. A navíc, za volantem ledvinky nevidíte. 🙂

Přečtěte si také:  Rychlý test: BMW M4 Competition (2021)

A pokud by někomu opravdu hodně vadily, jsou tu ještě úpravci, kteří to umí napravit. Jedním z nich je i německý AC Schnitzer, legenda mezi BMW úpravci. Ten se v rámci posledního projektu podíval na zoubek M4, která od něj dostala řadu designových vylepšení. Nadělili ji nové nárazníky, několik karbonových detailů, nové přední lízátko, prahy a zadní difuzor. Právě zásah na přední části auta pomohl k tomu, že ledvinky auta už nejsou tak výrazné a tak do očí bijící. Najednou to vše k sobě parádně ladí. Všechno to navíc nejsou jen designové úpravy, podle AC Schnitzer také zlepšují aerodynamiku auta.

K tomu všemu úpravce přidal také nová 20“ kola a nižší podvozek. Přední pružiny auto umí snížit o 20 – 25 milimetrů, zadní o 15 – 20 milimetrů. K tomu si mohou zákazníci objednat také nový výfukový systém, který krom toho, že bude skvěle znít, umí také zvýšit výkon. Po jeho instalaci bude třílitrový šestiválec řidiči poskytovat až 502 koní, čímž se standardní BMW M4 dostává na hrací pole verze M4 Competition.

1 komentář

  1. Předek s mega-ledvinkami je zde totožný se standartní M3/M4, jsou tam akorát přidány 2 černé rychlo-proužky po stranách a dole lízátko. To je teda změna jak vrata 😀

Přidat komentář