České zastoupení Mitsubishi Motors uzavřelo partnerství s uznávaným hudebním umělcem. Spojení inovace, elegance a výjimečného výkonu. Tak by se dalo popsat nové partnerství mezi značkou Mitsubishi Motors a světoznámým operním pěvcem Štefanem Margitou. Mitsubishi Motors s hrdostí oznamuje, že právě Štefan Margita se stává oficiálním ambasadorem modelu Outlander PHEV – vlajkové lodi značky v segmentu plug-in hybridních SUV 4×4. Vyvrcholením této spolupráce bude jubilejní galakoncert 15. 5. 2026 v pražské O2 aréně, kde zároveň oslaví 70. narozeniny.
Štefan Margita, jehož kariéra zahrnuje prestižní světová pódia od newyorské Metropolitní opery po Vídeňskou státní operu, je symbolem profesionality, kultivovanosti a síly – hodnot, které se dokonale odrážejí i v modelu Mitsubishi Outlander PHEV. Toto spojení není náhodné. Obě značky – jak Margitovo jméno, tak Mitsubishi – představují kombinaci tradice a moderního přístupu.
„Outlander PHEV je pro mě symbolem moderní mobility. Nabízí špičkové jízdní vlastnosti, extrémní pohodlí, prémiový audiosystém Yamaha a zároveň respekt k přírodě, což je pro mě jako umělce velmi důležité. A navíc vypadá skvěle,“ říká Štefan Margita.

Model Mitsubishi Outlander PHEV je jedním z nejprodávanějších plug-in hybridních SUV v Evropě. Nabízí kombinaci elektrického pohonu s benzínovým motorem, díky čemuž zajišťuje plynulou a úspornou jízdu bez kompromisů. Nová generace přináší vylepšený dojezd na elektřinu až 113 km, výkon 306 koní, pokročilé asistenční systémy a nadčasový elegantní design.
„Jsme velmi rádi, že se ambasadorem našeho modelu stal právě Štefan Margita. Sdílíme společné hodnoty a věříme, že společně přineseme zákazníkům silný příběh o spojení technologií, umění a odpovědného přístupu k budoucnosti,“ říká Kamil Šilhavý, generální ředitel M Motors CZ/SK.
„Štefan Margita je osobnost, která spojuje generace, stejně jako náš Outlander PHEV spojuje tradici se špičkovou technologií. Věříme, že toto spojení pomůže oslovit zákazníky, kteří hledají něco víc – ať už jde o technologie, kvalitu, styl nebo odpovědnost vůči životnímu prostředí,“ dodává Adam Průša, Marketing & PR Director M Motors CZ/SK.
