Pokud bychom maximálně zredukovali informace, které vyplývají z prodeje ojetých automobilů ženám, vyplynulo by z nich právě to, co je v titulku. U žen meziročně o 52 % stoupl prodej použitých vozidel s automatickou převodovkou.
Budeme-li hovořit o jednotlivých kategoriích vozidel, pak jsou hvězdou současnosti auta typu SUV. Zájem o ně meziročně vzrostl dokonce o 95 %, což je nebývalé. Zároveň za poslední čtyři roky vzrostla i částka, kterou jsou motoristky ochotny za ojetinu utratit. Zvýšila se o více než 25 tisíc korun a v průměru je to přes 177 tisíc korun. V porovnání s ženami v ostatních zemích visegrádské čtyřky je to zdaleka nejvíce. Nejméně ženy utrácejí v Maďarsku.
Mimo SUV jsou nejpopulárnějšími karosářskými verzemi hatchbacky a kombi. Nejžádanější značkou pak je domácí Škoda, následovaná VW a Fordem. Co do konkrétních modelů jde o Škodu Fabia a Octavia. Zajímavé je, že v Polsku to byl vloni Ford Focus a v Maďarsku Opel Astra.
Volba paliva je vzhledem ke stávající situaci jednoznačná – v ČR i mezi ženami vede benzin (60,6 %). V Maďarsku je zastoupen 73,9 % a v Polsku dokonce 75,3 %. Naopak na Slovensku vyhrává benzin nad naftou jen o 8,7 %.