Zaměřeno na ženy: první Porsche Ladies Day

Autor: Tisková zpráva - 27. 6. 2014


Český importér vozů Porsche uspořádal v sobotu 21. června exkluzivně pro své klientky a partnerky zákazníků první Porsche Ladies Day. Akci zaměřené pouze na dámy předcházelo v termínu 19. a 20. června dvoudenní testování kompletní modelové řady Porsche v rámci Porsche Driving Days. Obou akcí se zúčastnilo na 200 hostů.

„Pro naši stále rostoucí dámskou klientelu jsme se rozhodli připravit zcela nový exkluzivní program s individuálním přístupem k testování našich vozů a prezentací luxusních značek našich partnerů. Porsche Ladies Day se těšil nečekanému zájmu z řad našich klientek i partnerek našich zákazníků,“ říká Richard Vegera, brand manager Porsche.

Porsche Centrum Praha ve svých prostorách uspořádalo pro klientky a partnerky zákazníků Porsche Ladies Day, vůbec první akci tohoto typu. Speciální akce pouze pro ženy byla zaměřena na individuální přístup k testování vozů, o který se postaral nejen instruktor z Porsche Driving School, ale i profesionální prodejní tým. K dispozici byla dámám široká paleta sportovních a luxusních automobilů Porsche. Ve vozovém parku nechyběl sportovní vůz Cayman S, různé motorizace luxusní limuzíny Porsche Panamera, nejprodávanější SUV model Cayenne Diesel, nejžhavější novinky 911 Targa 4S a všechny nové modely Porsche Macan: S, Turbo a S Diesel. Hlavním bodem doprovodného programu byla exkluzivní módní přehlídka produktů Porsche Driver´s Selection a Porsche Design. Ženy měly rovněž jedinečnou příležitost využít služeb profesionálních vizážistek Guerlain a vyzkoušet i jejich dekorační kosmetiku a parfémy. Všechny účastnice ocenily individuální prezentaci produktů značky Bang&Olufsen. Pro zájemkyně bylo k dispozici designové studio Mat-Flower s lekcí květinové vazby a koutek zdravé výživy s možností vlastní přípravy originálního receptu pod taktovkou šéfkuchaře.

Mezi klienty oblíbené testovací dny Porsche Driving Days byly uspořádány v termínu 19. a 20. června pro všechny stávající zákazníky i příznivce firmy u příležitosti představení nejnovějších modelů luxusních a sportovních vozů Porsche. Paleta vozů byla totožná jako na Porsche Ladies Day. Profesionální instruktor z Porsche Driving School předával účastníkům znalosti a zkušenosti z řízení sportovních vozů.

Součástí obou akcí byla prezentace luxusního zboží značek Bang& Olufsen, Porsche Design, Boucheron a Zenith. Všichni účastnici měli také možnost vyzkoušet své řidičské umění na závodním simulátoru. Po celou dobu konání akcí bylo v dětském koutku postaráno také o děti.

Štítky: , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru