Společnost Auta Super prodala během května a června celkem 150 vozů prémiových značek. Tento obchodní výsledek představuje meziroční nárůst prodejů o 32 procent a dokazuje, že segmentu luxusních vozů se koronavirová krize nedotkla.
Prodejní úspěch vysvětlila Petra Suchánková, ředitelka rozvoje Auta Super, navýšením počtu nabízených vozů, přestěhováním firmy do nových reprezentativních prostor a také vstřícným přístupem ke klientům: „Možnost online nákupu, včetně přistavení auta zákazníkovi až před dům, je nová služba, kterou jsme chtěli vyvážit nevýhody povinného distančního prodeje.“ Jak doplnila, tuto novinku mohou klienti Auta Super využívat i po koronakrizi.
Dalším důvodem rekordních prodejů je obecně panující větší poptávka po prémiových značkách. Jde o vozy s průměrnou cenou 1 150 000 Kč, které si zákazníci nepořizují z důvodu potřeby, ale pro potěšení. „Je tedy možné, že si chtěli udělat radost v temnějším období,“ dodala Suchánková.