Automobilka Volkswagen si je dobře vědoma toho, že se na slavném srazu ve Wörthersee schází ti nejvěrnější a nejaktivnější fanoušci jak Volkswagenu, tak vlastně celého koncernu. A také proto tak jednotlivé automobilky koncernu vozí buď své studie nebo rovnou novinky, které se na trh chystají. Letos si své zástupce přivezli SEAT i Škoda, a protože právě automobilka Volkswagen je zde zastoupena nejvíce, byla to právě ona, která si své fanoušky opravdu hýčká. Na sraz přivezli například Design Vision GTI, tedy 500 koní v hodně zajímavém designovém obalu, a přidali i další – třeba studie Golf GTI Cabrio.

Tuhle studii ale nemají na svědomí žádní profíci, kteří od rána do noci nedělají nic jiného než vymýšlí a tvoří. Tento hodně povedený kousek maji na svých bedrech mladí a hodně talentovaní učni. V týmu bylo 13 mladých lidí – z toho čtyři ženy – ve věku 17 až 23 let. V jejich studiu se ale nezaměřují všichni pouze na design. Jsou mezi nimi mechanici, čalouníci, technici přes barvy. I přesto se však tato skupina dala dohromady a celý jeden rok pracovala na Golfu GTI Cabrio.

Ve finále z jejich roční práce vznikl bílý kabriolet na bázi předchozí, šesté generace Volkswagenu Golf doplněho o jemné červené a růžové detaily, jakými jsou pruhy po celé délce karoserie, část masky, kryty vnějších zpětných zrcátek či růžovočervené brzdové třmeny. Také v interiéru celá skupina učňů doslova geniálně doladila každý detail. Skvěle tvarované sedačky jsou čalouněny do červenobíločerné kombinace s červeným prošíváním. V celém interiéru jsou jemné červené linky, jež mají za úkol rozbít monotónnost tmavé palubní desky. Na vnitřní straně dveří jsou umístěna loga GTI. Vše je doplněno o velmi výkonný soundsystém o výkonu 2 250 W. To už na malý koncert stačí. 🙂

Toto otevřené GTI má pod kapotou benzinový přeplňovaný dvoulitr o výkonu 245 kW/328 koní, jež sílu na přední kola přenáší pomocí sedmistupňová dvouspojkové převodovky DSG.

Co na to říkáte? Taky se vám tahle studie tak líbí? Za sebe rozhodně zvedám palec nahoru a přimlouvám se tímto u Volkswagenu, aby popřemýšleli, zda by toto náhodou nestálo za výrobu. 🙂

Přečtěte si také:  Brabus upravil Mercedes-Benz GLB. Změnil design a zvýšil výkon

-AR-