Wankel pod kapotou Škody 1000 MB? Vzniklo několik prototypů, do výroby se to naštěstí nedostalo
Škoda 1000 MB mohla v 60. letech dostat rotační Wankelův motor. Prototyp jezdil skvěle, přesto se do výroby nikdy nedostal. Naštěstí.
Škoda 1000 MB mohla v 60. letech dostat rotační Wankelův motor. Prototyp jezdil skvěle, přesto se do výroby nikdy nedostal. Naštěstí.
Šedesát let na silnicích. Příběh Fordu Transit, který změnil podnikání v Evropě a stal se nepostradatelným partnerem milionů firem.
Od riskantního nápadu k celosvětovému fenoménu. Jak se z „vozu pro zábavu“ stala legenda, která změnila BMW i pohled na roadstery.
Bára Holická jede se svým Citroënem 2CV na největší sraz „kachen“. Ve Slovinsku se rozhodne, zda světový sraz v roce 2029 bude v Česku.
Po 75 letech se Škoda Sport znovu objevila v Le Mans. Legenda z Boleslavi ožila na trati plné historie a zaujala víc než jen nostalgiky.
Le Mans 1950 vs. 2025: Jak se česká ikona vrátila mezi elitu Přečíst celý článek...
Svezte se historickým autobusem Škoda 706 RTO na lince T32 mezi Úštěkem a Zubrnicemi. Letní nostalgie v Českém středohoří!
Veterány vyrazily na jízdu 1000 mil československých. Start v Praze od prezidenta Pavla, finále 14. 6. u NTM, doprovodný program pro rodiny.
Před padesáti pěti lety byla v pakistánském Karáčí zahájena výroba modelu Škoda Skopak. Pick-up, vycházející z modelu Škoda Octavia Combi, který byl vyvinut speciálně pro potřeby místního trhu.
Škoda Skopak: Laminát, rám a půl tuny nákladu slaví 55 let Přečíst celý článek...
Jaguar Classic nabízí nové originální díly pro E-type, včetně rámů, panelů a prahů – pro dokonalou opravu, kompatibilitu a dlouhou životnost.
Jedna z nejprestižnějších akcí pro fanoušky historických vozidel – Automobilové klenoty – se rychle blíží. Již o víkendu 26. a 27. dubna 2025 ožije areál Galerie Golf Hostivař výběrem nejkrásnějších historických vozidel. Letos poprvé proběhne přehlídka ve dvoudenním formátu – každému dni přitom dominuje jiné téma.
Mercedes-Benz, kterým jezdil Reinhard Heidrich, byl poškozen. Vůz ale prošel nákladnou renovací u soukromého majitele a vystaven bude jen na jediný den. Ozývají se však hlasy, že i přes tvrzení majitele nejde o to konkrétní auto, ve kterém byl na Heydricha spáchán atentát. Už dříve se objevily jiné vozy, o kterých se říkalo, že jde
S klasickými vozy je to někdy dost náročné. Jakmile se totiž něco pokazí, může být někdy opravdu těžké sehnat náhradní díl. Navíc řada servisů už s takovými auty neumí (nebo nechce) pracovat. Jenomže Porsche si na svých klasických modelech dost zakládá, protože velká většina z nich pořád jezdí. I proto otevřelo další centrum Porsche Classic,