Ve 150 km/h si spletl rychlosti a omylem podřadil. Šestiválec BMW to nepřežil

Autor: Anina Russová - 17. 2. 2020


V současné době je na trhu stále více aut s automatickou převodovkou. Je to logické, automat je rychlejší, přispívá nižší spotřebě a pro řidiče je také pohodlnější. Jsou auta, u kterých by nás manuální řazení vyloženě štvalo a obtěžovalo, ale stejně tak jsou auta, u kterých by nás podobně rozčilovala právě automatická převodovka.

Jedním z aut, ke kterému se manuál hodí opravdu skvěle, je BMW M2 Competition. V testu jsme měli jak verzi s manuální převodovkou, tak také tu s automatem. Manuál je v tomto modelu pro ty, kteří chtějí s autem souznít, kteří jej chtějí cítit, a hlavně pro ty, kteří umí řídit. A po zhlédnutí přiloženého videa se nám chce říct, že také pro ty, kteří umí nejen řídit, ale také řadit.

Test BMW M2 Competition (2019)

Jediná chyba totiž může poslat jako diamant vybroušený přeplňovaný šestiválec do věčných lovišť. Navíc s doprovodem dost nepříjemného zvuku. A není se co divit! Řidič, jehož fatální chyba je ve videu zachycena, totiž nechal vytočit čtvrtý převodový stupeň, dostal se na rychlost asi 150 km/h a pak chtěl řadit stupeň pátý. Jenomže se mu to nepovedlo a místo pětky zařadil trojku.

To ovšem bylo na roztočený šestiválec až příliš. Bolestivě zakňučel a zemřel. Během pár sekund, kdy řidič jen stačil vyřadit, mu zároveň došlo, že tohle je konec. I kdyby mu to nedošlo z toho příšerného zvuku, palubní počítač rozsvítil jako vánoční stromeček a jasně dal najevo, že tady cesta motoru končí. Smutná podívaná, majitel auta příště možná sáhne raději po automatu. Tam se mu tohle nemůže stát.

BMW M2 Competition oficiálně, dostalo motor z M3, ale „jen“ se 410 koňmi

Štítky: , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru