Hyundai i30 N vtrhl do poměrně stálých vod hot-hatchů jako opravdová štika. Tohle auto se povedlo, protože dobře vypadá, ale ještě lépe jezdí. Německý úpravce RaceChip se rozhodl, že mu zvýší výkon. A povedlo se.
Ještě předtím ale vzal původní sériové disky s pneumatikami a vyměnil je. Na auto putovala velmi kvalitní a lehká kola OZ Racing Leggera HLT, která nyní obouvají pneumatiky Michelin Pilot Sport 4S. Kromě toho dostalo auto o 15 mm nižší pružiny, takže sedí blíže k zemi.
Pak následoval motor. Základem se stala výkonnější varianta Hyundai i30 N Performance s 275 koňmi a se samosvorným diferenciálem mezi předními koly. Pouhým chuptuningem se výkon dostal až na 313 koní a 498 Nm. Když k tomu přihodíte ještě kompletní výfukové potrubí, hodnoty se ještě zvýší. Výsledkem by pak bylo 320 koní a 524 Nm.
Nicméně o tom výfuku byste přemýšlet měli, a to i přesto, že i ten sériový zní parádně…