Toyota Professional přichází s doposud nejširší nabídkou. Modernizovanou rodinu užitkových vozů rozšiřuje zcela nová Toyota PROACE MAX, která přichází i v elektrifikovaném provedení. Přidává se tak k PROACE a PROACE CITY v rámci atraktivního produktového portfolia. Novinkou je i Hilux Hybrid 48V, představující elektrifikovanou variantu tohoto nezastavitelného pick-upu od Toyoty.
Nové ztvárnění přední části vozů řady PROACE s čistšími povrchy zdůrazňuje příslušnost ke značce Toyota a vytváří nesmazatelný první dojem. K ještě výraznějšímu vzhledu přispívají nejnovější full-LED světlomety a litá kola.
V moderních kabinách vozů této řady zaujmou nová provedení volantu plus nejnovější prvky palubní výbavy včetně plně digitálních displejů a moderních systémů infotainmentu s vestavěnou navigací a bezdrátovou konektivitou přes Apple CarPlay, resp. Android Auto.
Přidanou hodnotou v každodenním provozu jsou online služby, které budou od zahájení prodeje k dispozici pro všechny výbavové linie vozů řady PROACE.
Všechny modely i jako elektromobily
V souladu s multi-technologickým přístupem značky Toyota k dosažení uhlíkové neutrality se všechny modely řady PROACE nabízejí i jako bateriové elektromobily s nulovými výfukovými emisemi, a to bez jakýchkoli negativních dopadů na praktičnost nebo spolehlivost.
Toyota nabízí elektrifikovaná provedení modelů v rámci celé produktové řady Toyota Professional, čímž dokládá svoji snahu poskytovat zákazníkům možnost volby z cenově dostupných a praktických vozů k urychlení dnešního tempa snižování emisí CO2 s perspektivou úspěšného přechodu k budoucí bezemisní mobilitě.
Všechna vozidla z produktové řady Toyota Professional jsou vybavena nejnovějšími technologiemi Toyota Safety Sense s cílem usnadnit řízení vozidla a posílit jistotu za volantem.
I do náročných podmínek
Toyota PROACE MAX je vozem určeným do náročných provozních podmínek, který je současně největším zástupcem produktové řady Toyota Professional. Je k dispozici v šesti konfiguracích včetně dvou variant rozvorů, tří různých délek a tří výšek karoserie pro maximální všestrannost v praxi. PROACE MAX v největším nabízeném provedení disponuje v dané třídě největším nákladovým prostorem o objemu 17 m³.
Nakládku a vykládku usnadňují zadní dveře s plnou výškou a praktický čtvercový vstupní otvor s nízkým prahem k usnadnění přístupu. Poprvé v rámci značky se dveře otevírají v úhlu 270 stupňů pro maximální využitelnost nákladového prostoru po stranách a snadný přístup do kabiny.
Nejnovější bateriová technologie přináší výhodné cestování s nulovými emisemi a praktickým dojezdem až 420 km (podle metodiky WLTP).
Podvozková platforma PROACE MAX zároveň usnadňuje přestavby v souladu s nekompromisními standardy kvality od Toyoty. Vůz je tak k dispozici jako jednostranný nebo třístranný sklápěč se sklopnými bočnicemi včetně volitelných provedení kabiny Chassis Cab (šasi) a Platform Cab.
Moderní a praktické modely PROACE a PROACE CITY
Všestranné modely PROACE a PROACE CITY prošly modernizací zaměřenou na vzhled i nejnovější technologie, ať již v užitkovém provedení nebo v osobní verzi, vždy s důrazem na nejrůznější praktická řešení v rámci produktové řady Toyota Professional.
Užitková verze PROACE přichází s nejlepší nabídkou pohonů v dané třídě a v elektrifikované variantě s nejnovější technologií baterií druhé generace, která prodlužuje dojezd o 20 km na maximálních 350 km. PROACE dále nabídne suverénní přepravní schopnosti s objemem až 6,6 m³ a v dané třídě nejvyšším užitečným zatížením až 1400 kg. V osobním uspořádání PROACE VERSO se do vozidla pohodlně vejde až devět cestujících.
Klíčovou výhodou praktického modelu PROACE CITY jsou mimořádné přepravní schopnosti, ať již pro náklad nebo cestující. Díky chytrému využití místa je u užitkové verze k dispozici 4,4 m³ s užitečnou hmotností až 1000 kg (v závislosti na pohonu). Nejnovější bateriová technologie pro elektromobily znamená v dané třídě skvělý dojezd 330 km (o 50 km více oproti současné generaci). U všech vozů v užitkovém provedení se do první řady pohodlně usadí tři osoby; všestranné možnosti převozu cestujících nabízí sedmimístná osobní verze PROACE CITY VERSO.
Toyota Hilux nově s 48V sítí
Produktovou řadu Toyota Professional obohacuje nový pick-up Hilux Hybrid 48V, jehož výhodou je nižší spotřeba paliva a vylepšené jízdní schopnosti společně s nekompromisními schopnostmi na zpevněných i nezpevněných cestách.
Hilux Hybrid 48V kromě již legendární odolnosti a spolehlivosti, kterou je tento model proslulý, vylepšuje odezvu na pokyny od plynového pedálu, nabízí lineární zrychlení a chlubí se lepšími terénními schopnostmi díky hladší akceleraci při zdolávání náročného terénu, resp. rekuperačním brzděním ve sjezdech.
Vylepšené jízdní schopnosti doprovází mimořádná tažná kapacita a nosnost, konkrétně 3500 kg, resp. 1000 kg (stejně jako u předchůdce).
Komplexní zákaznická péče
Vylepšená produktová nabídka Toyota Professional potvrzuje nasazení značky v oblasti užitkových vozů, cílem Toyoty je postupně zvyšovat každoroční prodeje v tomto segmentu – v roce 2022 činily prodeje 119 000 vozidel, přičemž letos by Toyota měla zaznamenat nový prodejní rekord.
Ke splnění cíle by Toyotě měla pomoci komplexní produktová nabídka vozidel společně se zaměřením na zákaznické služby, které zahrnují konkurenceschopné financování a pojištění, záruky a asistenční služby poskytované společnostmi Toyota Financial Services, KINTO a Toyota Insurance Services; další výhodou bude dostupnost náhradních vozů k zajištění stoprocentní mobility všech zákazníků.
Zákaznické zkušenosti od nákupu vozidla po celou dobu jeho vlastnictví pak zajistí nově budovaná centra Toyota Professional, disponující odbornými znalostmi užitkových vozidel včetně servisního zázemí.
Aktualizovaná nabídka příslušenství zahrnuje praktická řešení pro převoz a ukládání nákladu, jakož i prvky pro jeho zabezpečení a ochranu.
Další podrobnosti o produktech a službách Toyota Professional budou odhaleny ještě tento měsíc na akci Toyota Kenshiki Forum 2023.
To je jen důkaz že JTD je otec všech moderních Dieselů, když ho ve státech prodávají jako Dodge RAM Promaster a teď ještě jednou jako Toyotu. Poděkujme Fiatu s Boschem.
Toyota je tam jen ten znak.